surullinen mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
mies oli ihan näin :'( tänään ku kerto että hän ei oo ostanu mitään romanttista tänä jouluna mulle
(joo ku se viimevuotinen oli niin kauheen romattinen )
että ei ollu varaa, ja koruja mä en osaa pitää
(ja mä nimen omaan kielsin sitä ostamasta mitään koruja )

mut oli töissä saanu semmosen ehdotuksen että ostais mulle kauneushoitolaan lahjakortin. mies ei ostanu. syy: "se kumminki luulee että mä ajattelen sen olevan ruma" :ashamed:

aivan oikein kultaseni, mä oon just niitä ihmisiä jolle ei voi ostaa mitään ku luulee että siinä on joku rivien välissä oleva jippo ;) kyllä se kahessa vuodessa on oppinu.

mut vieläkään en tiiä mitä se on mulle ostanu.

Mies kävi tänään kultaliikkeessä, oli kuulema ollut "epätoivoisia" miehiä liikenteessä, yksi oli sanonut myyjälle, että kultaa olla pitää ja muuta hän ei sitten tiedäkään. Ei oo helppoo, ei!

Mä epäilen, että mun mies ei oo ostanut mitään :/ . Tai sitten se osaa kerrankin hämätä tosi hyvin. Viime vuonna osti lahjakortin kampaajalle ja kosmetologille, ja esitteli sitä mulle samantien kun tuli keskustasta kotiin =) .
Mä en tajua, miten mulle muka on vaikea ostaa jotain (mies sanoo niin), vaikka vihjaan aina hyvissä ajoin ennen joulua että kampaajalla pitäis käydä, tuo cd olis varmaan hyvä, tatuoinnin voisin ottaa, lahjakortti tuonne olis kiva... :saint: .
Kun meillä oli 5 v hääpäivä, niin soitin miehelle töihin ja sanoin että ostin sulle tosi kivan lahjan. Mies siihen että "joo, niin määki sulle..... :whistle: ". Eli ei muistanut koko hääpäivää. Illalla mies sitten tuli töistä kotiin, pussi täynnä Makuunin irtokarkkeja, ja sanoi leveä hymy naamallaan "Hyvää hääpäivää, vaimo!". Oli improvisoinut :D . Makuuni on työpaikan vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä epäilen, että mun mies ei oo ostanut mitään :/ . Tai sitten se osaa kerrankin hämätä tosi hyvin. Viime vuonna osti lahjakortin kampaajalle ja kosmetologille, ja esitteli sitä mulle samantien kun tuli keskustasta kotiin =) .
Mä en tajua, miten mulle muka on vaikea ostaa jotain (mies sanoo niin), vaikka vihjaan aina hyvissä ajoin ennen joulua että kampaajalla pitäis käydä, tuo cd olis varmaan hyvä, tatuoinnin voisin ottaa, lahjakortti tuonne olis kiva... :saint: .
Kun meillä oli 5 v hääpäivä, niin soitin miehelle töihin ja sanoin että ostin sulle tosi kivan lahjan. Mies siihen että "joo, niin määki sulle..... :whistle: ". Eli ei muistanut koko hääpäivää. Illalla mies sitten tuli töistä kotiin, pussi täynnä Makuunin irtokarkkeja, ja sanoi leveä hymy naamallaan "Hyvää hääpäivää, vaimo!". Oli improvisoinut :D . Makuuni on työpaikan vieressä.

niinpä!
ja miehet kerran ku helmikuussa näkee ikkunassa jotain kivaa niin kyllä me naiset se ensjouluks ostetaan :D

ihanasti mies viimeseen asti huijannu sua :laugh: pääsikö se sitte ku koira veräjästä?

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

niinpä!
ja miehet kerran ku helmikuussa näkee ikkunassa jotain kivaa niin kyllä me naiset se ensjouluks ostetaan :D

ihanasti mies viimeseen asti huijannu sua :laugh: pääsikö se sitte ku koira veräjästä?

Pääsi. Eihän se oikeesti mitään muista. Omat synttärinsäkin unohti tässä pari viikkoa sitten :D mutta ei se mitään, minäkin unohdin...illalla yhtäkkiä tuli mieleen että helekutti, tänään on miehen synttärit :ashamed: .

Yhteistyössä