ei helvetti ku toi mies on sit homokammoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun ystävä piiriin kuuluu paljon homokammoisia. mutta mielenkiintoista tässä on että vaikka he tuntevat yhden homon niin silti he ovat hänen kanssaan.

itse katsoin joskus homouden lähteillä kuvan jossa eräs homo yritti selvittää miten hän on sellainen kuin on. oli mielenkiintoinen katsottava. olikohan loppuratkaisuna että homous on jo mahassa kasvavalla lapsella verissä.

se nyt joka tapauksessa ei tartu vaikka kaveri olisi. se ei myöskään pukeutumisella tule. kulkeehan skotit hameessa ja yleensä nuoret neidit rupeaa jossain vaiheessa teini-ikää pukeutumaan äijämäisesti.

nämä kammoiset kun tutustuttaisi homoihin niin eiköhän ennakkoluulotkin vähenisi. samallaisia ihmisiä kun nämäkin on.

No minunkin mieheni on homokammoinen. Minä tykkäänkin kiusata häntä ja kysellä 'oletko tosiaan noin epävarma omasta seksuaalisuudestasi, että homouden näkeminen voisi kiihottaa'

Mä tunnen paljon homoja, mutta en minä lapsestani homoa haluaisi ja mies on kyllä täysin homokammoinen kuin vain olla ja voi, joten jos lapsesta tulee homo, niin isälleen ei sitä kyllä ikinä kerro.
Toisaalta en kyllä ikinä järjestäisi 5v. pojalle prinsessasynttäreitä, siihen minä en kyllä taivu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sano miehelles, että hillitsee kommenttejaan, ettei häntä itseään luulla homoksi.
Tämä oli hyvä kommentti. Täytyy varmaan kokeilla tämä omaan mieheenkiin. Sekin on sen verran raju homokommenteissaan.Minä olen aina luullut, että KAIKKI heteromiehet inhoavat homoja. Mikähän siinä on niin pahaa? En ymmärrä. Minulle on ihan sama kenestä kukakin tykkää.
Naisten ei ole tarkoituskaan ymmärtää kaikkea. Sitä varten on miehet olemassa:D

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Mun poika 12v pukeutuu kotona aina tytöksi, kouluun se laittaa poikien vaatteet. Ukkoa mulla ei ole, eikä tule.

Sinä olet mieskammoinen ja säälin poikaasi. Hän tarvitsisi miehen mallia kasvaakseen hyväksi mieheksi.

Jonkun tutkimuksen bongasin joskus jostain (kuulostaa tooosi vakuuttavalta :snotty: ), jossa kerrottiin, että ne miehet, jotka kärsivät kovasta homofobiasta, tekevät sitä siksi, koska tuntevat niitä (homo-)piirteitä itsessään. :saint: Tuo vois olla hyvinkin totta.

Meillä käytetään vaaleanpunaista kaikilla pojilla siinä missä kaikkia muitakin värejä. Mielestäni kaikki värit ovat kaikkien värejä ja opetan niin lapsillekin.

Heh, ihana mies sulla. Minä just pesin tulevalle vauvalle vaatteita ja ei siis tietoa kumpi tulee. Sinne meni punaiset ja vaaleanpunaiset potkaritkin, meillä kun ei väriä katella sukupuolen mukaan =) Ja onneksi mieskin on samaa mieltä, pukeutuu itsekin pinkkiin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Argh:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Juu, ja vaatteitten värien perusteellahan sitä sitten seksuaalinen suuntautuminen muokkautuukin... Entäs jos se tyttö ei ole koskaan saanut olla se prinsessa eikä vaaleanpunaisia tyttömäisiä juttuja? Onko sekään nyt hyvä... Joo, neutraalia unisexiä vaan kaikille. Tervetuloa paluu keskiajalle!

Tai jos se puetaan väkisin niihin v*tun kutittaviin röyhelöihin, väriin jota vihaa, jotka näyttää naurettavalle ja joissa ei voi edes liikkua kunnolla?
Tervetuloa sinne keskiajalle nimenomaan!!!!!!!!! :kieh:

Nuorena se vetää päänsä kaljuksi ja esittelee tyttökaverinsa kumppaninaan, jo ihan vain kostaakseen edes vähän lapsuuttaan vanhemmille jotka ei antanu tehdä mitään hauskaa ettei tytöstä vaaaan tulis sitä lepsoa jos se pääsee vaikka kiipeemään puuhun. Tai herranjumala, leikkimään rekka-autolla?

No kuka on sanonut että väkisin pitää pukea "kutittaviin röyhelöihin"? Mutta jos se tyttö tuntee vetoa prinsessajuttuihin, niin miksi estää? Tai jos poika tykkää punaisesta, miksei vois ostaa punaista? Sitä mä nimenomaan tarkoitin, että jos EI saa toteuttaa niitä haluamiaan tyttömäisiä/poikamaisia juttuja, niin ei ole hyvä. Pitäs olla muka niin neutraalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Minä olen aina luullut, että KAIKKI heteromiehet inhoavat homoja. Mikähän siinä on niin pahaa? En ymmärrä. Minulle on ihan sama kenestä kukakin tykkää.

No ei todellakaan inhoa! :D Kyllä meidän ystävä-/tuttavapiirissä kaikki on ihan kavereita seksuaalisesta orientaatiosta riippumatta. Olisi jotenkin absurdi ajatus että esim paras ystäväni (hetero mies) heittäisi yhtäkkiä jotain homovastaista kommenttia tai alkaisi kartella ketään homouden takia... Myöskään esim. kuusikymppisellä isälläni ei ole yhtään mitään homoja vastaan, ei ole koskaan ollut. Eli ei todellakaan voi yleistää että kaikki heteromiehet inhoaisivat homoja. (Ihan mutulla luulen kyllä, että niitä homofobisia tosiaan löytyy miehistä enemmän kuin naisista.)

Yhteistyössä