H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:Ehkäpä hivenen marttyyriasennettakin ap:lla. Jätä hyvä nainen tekemättä ne hommat joita et jaksa ja tosiaan käytä ammattilaisten palveluja, esim pyöräjutussa. Ei kai se mies edes huomaa et jokin homma on tekemättä jos toinen sen kummiskin tekee. Jätät halot hakkaamatta ja pinoamatta, siinähän äijä sit ihmettelee kun ois haloille tarvista et miks niitä ei ole tehty. Turha itseään loppuun polttaa toisen saamattomuuden vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Viima:Auttaisko kunnon aikuismainen keskustelu ja vaikka lista jääkaapin oveen mitä pitää tehdä ja milloin (kummankin). Meillä pelittää kun mies tietää että esim. pe se kurkkaa pyykkikoriin ja ti keittiö, tiskit ruoka yms. kotihommat hoituu. Viikosta toiseenMutta muista että et pese sitä pyykkikoria tyhjäksi alkuviikosta ja jätä vaikka alkuun sinne sen omia pyykkejä enemmän niin jos homma ei toimi olkoon ilman vaatteita. Aviomiespalvelua mäkin kannatan raskaisiin töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Onko miehesi masentunut?
Oman yrityksen pyörittäminen vie uskomattoman paljon voimavaroja terveestäkin ihmisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Maija:Ja sekö on tasa-arvoa että mies tekee miehen työt ja nainen naisen työt??
Meillä mä leikkaan nurtsin, kolaan lumet ja hakkaan halot (sitä projektia ei tosin tarvi tehdä kun kerran vuodessa 2 viikkoa) ja vaihdan pyörän kumit. (Johon ei muuten mitään voimaa tarvita vaan oikeet välineet ja tekniikan..)
Töissä käydään molemmat mut miehellä duuni on paljon fyysisempää ja mä muutenkin mielelläni puuhastelen kaikkea himassa. Mies pitää lapset pois tieltä.
Jos on saamattoman nahjuksen miehekseen ottanut ja ite on yhtä avuton niin turha sitä on muille itkeä...
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt vaimo:mies tekee nii paljon töitä ettei paljon kotona aikaa aina vietä, niin pakko ne on ihte ne puut hakata ja kannella sisään jne, koska mul on lapset kuiten tääl...
Alkuperäinen kirjoittaja hymyilyttää:*reps* =) Kaikki vain ei ole mitää voimanaisia!!!! Toi joka aloittikin sanoi et oli jotain 157 cm pitkä, eli ei kovin iso, joten en oleta että hän olisi kovin riskikään, esim. kolaaminen, puiden hakkaaminen jne. voi ottaa voimille pienikokoisella. Pyöränkumeja en vaihda ihtekään, koska en osaa, kaikkea ei vain naiset osaa, eikä tarvikaan. (en oleta et jokainen mieskään sen tekee) =) Mut nettä näin.
Alkuperäinen kirjoittaja meikkis:Aina ei tarvitse tehdä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Onko miehesi masentunut?
Oman yrityksen pyörittäminen vie uskomattoman paljon voimavaroja terveestäkin ihmisestä.
Tiedän että vie paljon voimia. Koitan antaa hälle joka päivä aikaa nukkua päikkärit (työ on ruummillista työtä viel kaiken päälle) lisäksi istun ja kuuntelen hänen purkauksiaan ja huoliaan töistä jne. Hän aina kiittelee miten olen hälle tukena työasioissa ja hänen edistymisessään. Mut hänenkin täytyisi tajuta jotain. =)
Mut ny lasten kanssa ulkoilemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Onko miehesi masentunut?
Tiedän että vie paljon voimia. Koitan antaa hälle joka päivä aikaa nukkua päikkärit (työ on ruummillista työtä viel kaiken päälle) lisäksi istun ja kuuntelen hänen purkauksiaan ja huoliaan töistä jne. Hän aina kiittelee miten olen hälle tukena työasioissa ja hänen edistymisessään. Mut hänenkin täytyisi tajuta jotain. =)
Mut ny lasten kanssa ulkoilemaan.
No niin, arvasinhan.
Minä itse olen ottanut osan miehen töistä (yrityksessä), teen kaiken sen, mitä merkonomikoulutukseltani pystyn. Näin voin edes vähän jakaa miehen taakkaa ja hän osallistuu sitten raskaimpiin kotihommiin.