Surullista, halaus sinulle. Nuo ovat niin kipeitä asioita, minulla ole sanoja kuvaamaan kuinka pahoillani olen. Voimia sinulle.
Saimme lapsen. Olin tuolloin 42 vuotias. Tämän jälkeen tuulimuna, keskenmeno ja keskeytykseen päätynyt vaikea kromosomihäiriö. Olin todella suossa. Onneksi minulla oli ammatillista apua ja paikka minne mennä laskemaan kukkia ja itkemään. Halusin uutta raskautta ja samalla se oli uuden painajaisen alku. Olin siis käytännöllisesti koko ajan raskaana ja menetin yhden toisensa jäkleen. Lopulta päätimme mennä munasolun luovutukseen ja tulin spontaanisti raskaaksi omilla soluillani ilman tuota suunniteltua prosessia ulkomailla. Pelkäsin todella paljon, olihan onneni ollut huono, pystyin kuitenkin päiväkerrallaan jopa nauttimaan raskaudestani. supistukset alkoivat ennen ainojaan, ne pysäytettiin piikillä. Olin levossa loppuviikot (keuhkoja kypsyteltiin). Saimme lapsen, olin tuolloin 45. hän on voinut hyvin. Fsh arvoni ennen raskautta oli 20, ja miehelläni 1% toimivia siittiöitä. Tämä kaikki selvisi kokeissa tuona kipeänä aikana. Silti meillä on nyt 2 yhteistä lasta. Tämä oli raskauteni tilastollinen poikkeus.