Surkuhupaiset palstamammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";26280854]Ok, teistä siis normaalia, että oman naamakuvan kera(jopa oikean nimen kera) paljastaa julkisella palstalla koko elämänsä(alapäävaivat, mielenterveysongelmat, seksielämänsä, työasiansa jne) Onnea valitsemallanne tiellä.[/QUOTE]

Ja näitä tällaisia nikkejä on sinusta ongelmaksi asti?

[QUOTE="a.p";26280840]Kyse ei ole kiusaamisesta, vaan siitä, miten ihmisillä katoaa todellisuudentaju. Yksi mode itse asiassa tästä aina muistuttaa. Kerrotaan kaikki julkisella palstalla(seksielämä, sukulaissuhteet, mt-ongelmat, raha-asiat jne jne jne) ja vielä kuvien, jopa nimien kera. Kun joku siitä muistuttaa, on ilkeä tms. Miettikääpä mustat hetki, kuinka vilkas ja julkinen tämä palsta on....[/QUOTE]

Ahaa, eli yksi tai kaksi nimimerkkiä = kaikki tyhmät mustat palstamammat.

[QUOTE="a.p";26280854]Ok, teistä siis normaalia, että oman naamakuvan kera(jopa oikean nimen kera) paljastaa julkisella palstalla koko elämänsä(alapäävaivat, mielenterveysongelmat, seksielämänsä, työasiansa jne) Onnea valitsemallanne tiellä.[/QUOTE]

Onko se normaalia että uskoo nämä asiat ?

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
[QUOTE="a.p";26280883]Aivan sama, onko totta vai ei. Typeryydestä ainakin kertoo, jos haluaa tehdä itsestään julkisen pellen. Ja kyllä, tämä ei koske kaikkia mustia, mutta keksin heti 4-5 nikkiä, jotka kertovat täällä KAIKEN itsestään ja omalla kuvalla. Osa vielä jopa omalla nimellä + blogiaan mainostaen.[/QUOTE]

Aivan sama? Vai niin :D Typeryyttä on monenlaista.

Kuinka moni teistä kertoisi itsestään kaiken sanomalehdessä, omalla kuvalla ja nimellä? Seksielämän, työasiat, mt-ongelmat. Aika harva, veikkaan minä. Sen sijaan muutama nikki tekee sitä palstalla, ja huom! tätä palstaa lukee tosi moni, yksi Suomen suosituimmista.

[QUOTE="a.p";26280898]Kuinka moni teistä kertoisi itsestään kaiken sanomalehdessä, omalla kuvalla ja nimellä? Seksielämän, työasiat, mt-ongelmat. Aika harva, veikkaan minä. Sen sijaan muutama nikki tekee sitä palstalla, ja huom! tätä palstaa lukee tosi moni, yksi Suomen suosituimmista.[/QUOTE]

Muutama nikki, ja sinä yleistät kaikkiin? Ai ai.

[QUOTE="a.p";26280898]Kuinka moni teistä kertoisi itsestään kaiken sanomalehdessä, omalla kuvalla ja nimellä? Seksielämän, työasiat, mt-ongelmat. Aika harva, veikkaan minä. Sen sijaan muutama nikki tekee sitä palstalla, ja huom! tätä palstaa lukee tosi moni, yksi Suomen suosituimmista.[/QUOTE]

Onhan niitä tositarinoita lehdet pullollaan.., ihan omalla nimellä.

Niin, mitä sä nyt haet tällä??

[QUOTE="a.p";26280932]Enpä ole nähnyt lehtijuttua, missä ihminen kertoo kuvalla ja nimellään seksielämästään kaikki yksityiskohdat.[/QUOTE]

Koska niitä ei aikakausilehdissä (jotka voivat joutua alaikäisten käsiin) huudella. Ne on sitten niissä k-18-lehdissä joita et nähtävästi lue, ja edelleen ihan omalla nimellä. Otetaan esimerkiksi vaikka Rakel Liekki, joka on hyvin arvostettu taiteilija nykyään.

Kyllä tästä aiheesta ollut useita ketjuja, että harva muistaa, että tämä on julkinen palsta ja moni täältä voi tunnistaa. Lisäksi modet ovat asiasta muistuttaneet, että ihan kaikkea ei tarvitse palstalla kertoa itsestään....

[QUOTE="a.p";26280967]Kyllä tästä aiheesta ollut useita ketjuja, että harva muistaa, että tämä on julkinen palsta ja moni täältä voi tunnistaa. Lisäksi modet ovat asiasta muistuttaneet, että ihan kaikkea ei tarvitse palstalla kertoa itsestään....[/QUOTE]

Ai ne muutamat nikit ei muista?

[QUOTE="a.p";26280967]Kyllä tästä aiheesta ollut useita ketjuja, että harva muistaa, että tämä on julkinen palsta ja moni täältä voi tunnistaa. Lisäksi modet ovat asiasta muistuttaneet, että ihan kaikkea ei tarvitse palstalla kertoa itsestään....[/QUOTE]

Kai sinä nyt ymmärrät että pointtisi tuli selville jo, se vaan ei oikeasti kiinnosta siinä määrin kaikkia kuin sinua. Toki on tyhmää että sanoo liikaa itsestään raadollisessa nettimaailmassa, mutta ei se mitenkään "ylityhmää" ole, toisin kuin se että käyttää oikeasti ilkeämielisesti tietoja hyväkseen. Jos niillä tekee jonkun pointin asia on toinen, hyvä vaan, mutta se että vaan vetää kaikkia "tietoja" ketjuun siksi että saisi murjottua jotain ilman sen suurempaa syytä on HUOMATTAVASTI typerämpää kuin se että kertoo niitä omia asioitaa.

• Tykkää
Reactions: moona81

Nari nari..... viki viki..... ....... .....kiti kiti.....

Kuten huomaat niin kukaan muu kuin sinä ei ota asiasta ongelmaa. Ei sinun tarvitse toisten puolesta koittaa ajatella. Jokainen tekee omat päätöksensä. Jokainen paljastaa juuri sen verran kuin hyväksi katsoo ja kantaa itse seuraukset. Että ihan lepo vaan palstapoliisi. :)

Joku väitti täällä, että on pelkkää legendaa että mustat harmaana heittäisivät shittiä muiden mustien niskaan. Itse muistan kuitenkin parikin ketjua, joissa modet ovat vahvistaneet tämän sensaationhakuisen väitteen. _Tietenkään_ kaikki eivät sitä harrasta, mutta jotkut kyllä.

Minä palstailen käytännössä lähes joka päivä (tehnyt sitä jo pari vuotta), mutta olen silti ihan pihalla kun puhutaan ihmisistä jotka paljastavat kaiken. Kahdella olen todennut olevan blogin, mutta niidenkään perusteella en pystyisi jäljittämään ko. henkilöitä. Jos tiedoissa on etunimi (oikea tai väärä), asuinpaikkakunta, lasten ja miehen nimet (oikeat tai lemipinimet) ja kuvia perheen kodista ja lapsista, niin ei se vielä kaikkea kerro. Jos naapurissa asuisivat, niin sitten ehkä tunnistaisin pihalla. Venakosta sanotaan, että hän on kertonut kaiken osoitettaan ja miehensä nimeä ja yritystä myöten, mutta minulta ainakin se on mennyt ohi enkä tiedä missä hän tarkkaan ottaen asuu ja kuka hänen miehensä on. En tiedä edes hänen lastensa ikiä tai nimiä, vaikka olisinkin kiinnostunut siitä. Ehkä joku on joskus yön pimeinä tunteina tai muuten heikkona hetkenä tullut pistäneeksi jakeluun liikaa yksityiskohtia, mutta kaikki tällä palstalla eivät tosiaan tiedä kaikkea. Sitä paitsi pitää huomoida se, että jotkut voivat olla niin fiksuja, että kertovat asiat vain sinne päin ja jos pysyvät johdonmukaisesti kertomuksessaan, se menee läpi. Itse kirjoittelen rekisterötiymättömän ja silti muuttelen mielelläni yksityiskohtia eli lapseni ikä on sinne päin, koiran rotu sinne päin, tapahtumien yksityiskohdat voivat poiketa todellisuudesta, jos ne eivät muuta itse asiaa merkittävästi jne. Aina kun täällä huudellaan että jostain jutusta voi tunnistaa ihmiset (täällä on ollut esim. hoitolapsia koskevia aloituksia), niin kannattaa muistaa että jos aloittaja on riittävän viisas, hän on muuttanut joitakin yksityiskohtia sopivasti, ettei tunnistaminen ole mahdollista.

Joku väitti täällä, että on pelkkää legendaa että mustat harmaana heittäisivät shittiä muiden mustien niskaan. Itse muistan kuitenkin parikin ketjua, joissa modet ovat vahvistaneet tämän sensaationhakuisen väitteen. _Tietenkään_ kaikki eivät sitä harrasta, mutta jotkut kyllä.

Veikkaan, että on hyvinkin yleistä. Ja taas pätee sanonta, että se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa

Nari nari..... viki viki..... ....... .....kiti kiti.....

Kuten huomaat niin kukaan muu kuin sinä ei ota asiasta ongelmaa. Ei sinun tarvitse toisten puolesta koittaa ajatella. Jokainen tekee omat päätöksensä. Jokainen paljastaa juuri sen verran kuin hyväksi katsoo ja kantaa itse seuraukset. Että ihan lepo vaan palstapoliisi. :)

Ei ihan kaikki tunnu tietävän rajojaan, kun puhutaan jostakin asiasta, mitä joku nikki on sanonut, niin ko.nikki huutaa heti modet paikalle....

[QUOTE="vieras";26281139]Veikkaan, että on hyvinkin yleistä. Ja taas pätee sanonta, että se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa[/QUOTE]

Se on sitten monikäyttöinen sanonta!! :D

[QUOTE="vieras";26281153]Ei ihan kaikki tunnu tietävän rajojaan, kun puhutaan jostakin asiasta, mitä joku nikki on sanonut, niin ko.nikki huutaa heti modet paikalle....[/QUOTE]

Linkitäpä yksi tälläinen ketju kun taidat olla ammattilainen. Mä haluan oikeasti nähdä ketjun jossa musta huutaa modeja paikalla kun harmaat kiusaa. Yleensä modet poistaa ihan itse ilman muiden huuteluja jos huomaavat että ketju menee liian pitkälle, ei vanhojen muistelussa, vaan solvauksissa.

Minä palstailen käytännössä lähes joka päivä (tehnyt sitä jo pari vuotta), mutta olen silti ihan pihalla kun puhutaan ihmisistä jotka paljastavat kaiken. Kahdella olen todennut olevan blogin, mutta niidenkään perusteella en pystyisi jäljittämään ko. henkilöitä. Jos tiedoissa on etunimi (oikea tai väärä), asuinpaikkakunta, lasten ja miehen nimet (oikeat tai lemipinimet) ja kuvia perheen kodista ja lapsista, niin ei se vielä kaikkea kerro. Jos naapurissa asuisivat, niin sitten ehkä tunnistaisin pihalla. Venakosta sanotaan, että hän on kertonut kaiken osoitettaan ja miehensä nimeä ja yritystä myöten, mutta minulta ainakin se on mennyt ohi enkä tiedä missä hän tarkkaan ottaen asuu ja kuka hänen miehensä on. En tiedä edes hänen lastensa ikiä tai nimiä, vaikka olisinkin kiinnostunut siitä. Ehkä joku on joskus yön pimeinä tunteina tai muuten heikkona hetkenä tullut pistäneeksi jakeluun liikaa yksityiskohtia, mutta kaikki tällä palstalla eivät tosiaan tiedä kaikkea. Sitä paitsi pitää huomoida se, että jotkut voivat olla niin fiksuja, että kertovat asiat vain sinne päin ja jos pysyvät johdonmukaisesti kertomuksessaan, se menee läpi. Itse kirjoittelen rekisterötiymättömän ja silti muuttelen mielelläni yksityiskohtia eli lapseni ikä on sinne päin, koiran rotu sinne päin, tapahtumien yksityiskohdat voivat poiketa todellisuudesta, jos ne eivät muuta itse asiaa merkittävästi jne. Aina kun täällä huudellaan että jostain jutusta voi tunnistaa ihmiset (täällä on ollut esim. hoitolapsia koskevia aloituksia), niin kannattaa muistaa että jos aloittaja on riittävän viisas, hän on muuttanut joitakin yksityiskohtia sopivasti, ettei tunnistaminen ole mahdollista.

Sama täällä, monta vuotta palstaillut päivittäin ja tosiaan en tiedä juurikaan kenestäkään. Johtuneeko siitä, että en jää stalkkailemaan ketään, kun kukaan henkilönä ei kiinnosta. Aiheet ovat ne, jotka saavat minut lukemaan tätä palstaa ja vaikka joku kertoo jotain henkilökohtaista, ei se jää aivosoluihini erityisesti tallennukseen.
Joillakin ei sitten vissin ole muuta elämää, kun pitää kaivaa näistä palstalaisista itselleen ihmisiä elämään, vaikka sitten stalkaten.

• Tykkää
Reactions: Tara74 ja moona81

Yhteistyössä