Minä palstailen käytännössä lähes joka päivä (tehnyt sitä jo pari vuotta), mutta olen silti ihan pihalla kun puhutaan ihmisistä jotka paljastavat kaiken. Kahdella olen todennut olevan blogin, mutta niidenkään perusteella en pystyisi jäljittämään ko. henkilöitä. Jos tiedoissa on etunimi (oikea tai väärä), asuinpaikkakunta, lasten ja miehen nimet (oikeat tai lemipinimet) ja kuvia perheen kodista ja lapsista, niin ei se vielä kaikkea kerro. Jos naapurissa asuisivat, niin sitten ehkä tunnistaisin pihalla. Venakosta sanotaan, että hän on kertonut kaiken osoitettaan ja miehensä nimeä ja yritystä myöten, mutta minulta ainakin se on mennyt ohi enkä tiedä missä hän tarkkaan ottaen asuu ja kuka hänen miehensä on. En tiedä edes hänen lastensa ikiä tai nimiä, vaikka olisinkin kiinnostunut siitä. Ehkä joku on joskus yön pimeinä tunteina tai muuten heikkona hetkenä tullut pistäneeksi jakeluun liikaa yksityiskohtia, mutta kaikki tällä palstalla eivät tosiaan tiedä kaikkea. Sitä paitsi pitää huomoida se, että jotkut voivat olla niin fiksuja, että kertovat asiat vain sinne päin ja jos pysyvät johdonmukaisesti kertomuksessaan, se menee läpi. Itse kirjoittelen rekisterötiymättömän ja silti muuttelen mielelläni yksityiskohtia eli lapseni ikä on sinne päin, koiran rotu sinne päin, tapahtumien yksityiskohdat voivat poiketa todellisuudesta, jos ne eivät muuta itse asiaa merkittävästi jne. Aina kun täällä huudellaan että jostain jutusta voi tunnistaa ihmiset (täällä on ollut esim. hoitolapsia koskevia aloituksia), niin kannattaa muistaa että jos aloittaja on riittävän viisas, hän on muuttanut joitakin yksityiskohtia sopivasti, ettei tunnistaminen ole mahdollista.