Surkeasti epäonnistuneet leipomukset

:D :D onneks muutkin osaa enkä vaan mä ( tai mies :p )..mä leivon suht harvoin ja kerran sitten innostuin,et teen sekä kääretortun että pullaa..mies kun ei ollut koskaan maistanut mun leipomia juttuja..no,kääretorttu oli jostain syystä ihan littana,katoin jälkikäteen leivinjauhepurkkia ja siinä oli päiväys jo mennyt :snotty: pullataikinaa aloin tekemään ja kun aloin lisäämään margariinia ( juoksevaa ) niin tuli sellanen pilaantunut haju taikinaan..katoin pulloa ja päiväys oli siitäkin menny edellisessä kuussa :ashamed::kieh:
no,kerrasta viisastuneena katon aina ennen leipomaan ryhtymistä,että kaikissa tarvikkeissa on päiväystä jäljellä vielä :xmas:
 
"nuuh"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26044083:
:LOL:.....anteeksi, mutta repesin... lievästi tökerö anoppi sulla kun ei erota autoa koirasta, näön kanssa ongelmia?
Naurettiin kaikki kyllä asialle, olen tunnettu näistä mun teoksista. Mutta muistan että oikeesti yritin ja tsemppasin kaikenmaailman koristeilla ja ohjeilla mutta ei tulos oli tuo nissanmäyräkoira.
Tein tässä vähän aikaa sitten muffinsseja joissa oli vain kuoret ei sisusta lain?!
 
Ei kai nyt kukaan oikeasti pese kasviksia pesuaineella? :O
Joo, eipä ollut mullekaan ennen tullut mieleenkään, sitten viime aikoina törmännyt siihen useassakin yhteydessä, jossa sitä suositeltiin (jollen väärin muista, yksi oli tietysti täällä palstalla :D) Tavallisesti olen käyttänyt luomukesäkurpitsoja, ja nyt en, joten tuli sitten se ajatus, että pesen torjunta-aineet pois pesuaineella...
 

Yhteistyössä