Suri on söpö, mut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mutsi

Vieras
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1250054/Suri-Cruise-risks-frozen-toes-mum-Katie-Holmes-brave-snow-blizzard-New-York.html

Surin äiti ei välttämättä järkevin...söpö tosin hänkin.

Joo mä käyn usein tuol lueskelemassa ja aina sama juttu.
Äidillä villapaita/takki, farkut, pitkävartiset kengät/saappaat ja likka hihattomassa kesämekossa ja balleriinoissa... Oli sää mikä tahansa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1250054/Suri-Cruise-risks-frozen-toes-mum-Katie-Holmes-brave-snow-blizzard-New-York.html

Jaa, en tunne.

mun tyttö on melkein saman ikäinen ja voin kertoa, että se nauttisi vain jos saisi olla meikki yms ostoksilla..
ja tuosta vesilätäkköön astumisesta. eikö teidän lapsilla ole koskaan jalat oleet märkänä?
ikinä?
mua lähinnä saalittää nuo kun kaikki ihmiset vaan arvostelee niitä..

No mun mielestä näyttää onnelliselta tytöltä. Eihän me tiedetä noista kuvaustilanteista, ehkä se kuitenkaan ei joudu märillä kengillä olemaan kovin kauaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mun tyttö on melkein saman ikäinen ja voin kertoa, että se nauttisi vain jos saisi olla meikki yms ostoksilla..
ja tuosta vesilätäkköön astumisesta. eikö teidän lapsilla ole koskaan jalat oleet märkänä?
ikinä?

No on toki! En halua arvostella silleen pahasti, mut onhan tuo hullua ja järjetöntä...et lähteä shoppaileen tuohon säähän pikkukengillä?
Olen ehkä sit tiukkis, mut oisin kyllä laittanut saappaat muksulle ja pipon tiukasti päähän. Yhtä tiukasti ku mamilla.:xmas:

Kyllä meilläkin kesällä juostaan vaikka alasti ja pompitaan ravassa, mut se on vähän eri asia mielestäni.

ikinä?

eikö tuossa haastiksessa kuitenkin kerrota, että lapsi saa itse päättää mitä pukee.
musta se on -anteeks vaan - vähän outoa.jos ulkona on oikeasti vaikka kylmä, niin ei mun lpset saa mennä sinne t-paidassa vaikka kuinka haluis. mut he sais valita lämpösistä vaatteista kyllä mieluisat.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ikinä?

eikö tuossa haastiksessa kuitenkin kerrota, että lapsi saa itse päättää mitä pukee.
musta se on -anteeks vaan - vähän outoa.jos ulkona on oikeasti vaikka kylmä, niin ei mun lpset saa mennä sinne t-paidassa vaikka kuinka haluis. mut he sais valita lämpösistä vaatteista kyllä mieluisat.

No näin.:)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Joo mä käyn usein tuol lueskelemassa ja aina sama juttu.
Äidillä villapaita/takki, farkut, pitkävartiset kengät/saappaat ja likka hihattomassa kesämekossa ja balleriinoissa... Oli sää mikä tahansa :xmas:

Mä oon kanssa pistänyt merkille ton. Outoa!!!

meidän tytöllä olisi kyllä tossa kohtaa (tyttön Surin ikäinen suunnilleen) kurapuku ja saappaat sekä kurarukkaset ja sydvesti. eikö tuo äiti osaa pukea lastaan? hyvän olon tunne on parempi kuin kauneus, juhlamekossa ja tuollasessa takissa kaupassa, en ihan heti juhlamekkoa panisi. Takki ihan kiva mutta sadesäällä???

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

Jaa, en tunne.

No tarviiko tunteakaan? Kyllä mun mielestä jokainen joka on scientologiaan hurahtaneen kanssa ei ole kovin järkevä...

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

Jaa, en tunne.

No tarviiko tunteakaan? Kyllä mun mielestä jokainen joka on scientologiaan hurahtaneen kanssa ei ole kovin järkevä...

Onhan Katie itsekin scientologi.

Yhteistyössä