Supistuksista...

kuinka kipeitä niiden pitää olla että on syytä lähteä synnärille? Tulee säännöllisesti 5-7 min. välein mutta ei niin älyttömän kipeitä...jos joku tietää miltä tuntuu kun vihlaisee kohdunsuulta niin se on huomattavasti pahempi kipu.
siis nämä ei tunnu yhtä pahalta kuin se vihlominen..
 
Ovetko ne sellaisia, jotka vain pingottavat vatsan vai sattuvatko ne selässä, reisissä tai ala/ylävatsassa sen verran, että kevyt hiki tuntuu nousevan otsalle? Jos sattuvat, niin parin tunnin kuuntelemisen jälkeen lähtisin synnärille, ja jos matka on pitkä niin jo aikaisemminkin.

Mulla on koko ajan (pari päivää) ollut sellaista kohottelua ja silloin tällöin jokunen kivulias supistus. Tylsää, mitään voi tehdä, ja olen turvoksissa kun mikä tämän helteen takia. Ainoastaan odottaminen työnä.

Piika-äiti
 
Ei oo pitkä...noin vartin ajomatka...mulla vaan ollut just noita erittäin kipeitä vihlaisuja ja selkäkipuja sekä menkkakipuilua jo useamman päivän..yhtä kipeetä nytkin tekee ja tulee tosiaan säännöllisesti..tiedän ettei pitkä matka mutta ei kivaa jos meen liian myöhään..
 
Tappura harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
Alkuperäinen kirjoittaja Uniqe:
Kivaa! Sie synnytät! :heart:
toivottavasti ettei vaan ole turha toivo..käännyttävät kuitenkin jos ei tuu tarpeeksi kovia supistuksia...
En uskoisi että enää käännyttävät,koska laskettuaikakin oli jo eilen. Kyllä veikkaisin että he puhkaisevat kalvot vauhdittaakseen synnytystä.
Näin ainakin mulle tehtiin,kun kerroin kuinka kauan supistellut jne.

Niin ja onnea kovasti koitokseen!! :)
 
Voiko saada myötätuntosuppareita? Ihan kuin omanikin olisivat yhtäkkiä kovenneet ja olisin huomattavasti hikisempi kuin äsken. LA on perjantaina.

Vaikka niinhän se on ollut jo monta iltaa: supparit muuttuvat kovemmiksi iltaa kohden ja sitten loppuvat kun asetun sänkyyn. Tekisi mieli pestä ikkunat, seivästää heinää tai lähteä keräämään lakkoja tai vaikka lakanlehtiä suolle. Jos se jotenkin edistäisi.

Piika-äiti
 
Piika-äiti: mä oon tänään kivuista huolimatta kitkenyt rikkaruohoja, leiponut ja äsken olin pikasesti saunassa...kauempaa en pystynyt olemaan..nyt edelleen supistuksia ja äsken lorahteli jotain housuihin..kohta lähetään sairaalaan, ainakin käymään...
 
Tappura
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
Piika-äiti: mä oon tänään kivuista huolimatta kitkenyt rikkaruohoja, leiponut ja äsken olin pikasesti saunassa...kauempaa en pystynyt olemaan..nyt edelleen supistuksia ja äsken lorahteli jotain housuihin..kohta lähetään sairaalaan, ainakin käymään...
Kyllä tuntuu siltä et nyt se syntyy sieltä,taisi lorahtaa lapsivettä! Onnea kovasti koko perheelle!!! :)
 
Mullakin oli selkäkipuja eräänä päivänä aikoinani....Seuraavana aamuna oli esikoinen sylissä....Ne oli olleet supistuksia enkä tajunnut kuin vain selkäpuolella tuntuivat, kyllähän sitten sairaalassa heti kovenivat ja muuttuivat sellaisiksi että tajusin minäkin...... ;)

Tsemppiä koitokseen!!!
 

Yhteistyössä