Supistuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanibel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanibel

Vieras
Täällä esikon odottaja miettii millaisia mahtavat supistukset olla ja kuinka aikaisin niitä voi tulla? Itselläni nyt rv 14+6 ja vatsa ollut kipeänä vähän väliä koko päivän. Kävin lääkärissä, joka katsoi kohdunsuun ja kuunteli sydänäänet. Kohdunsuu oli napakasti kiinni ja kaikki muutenkin ookoo. Kivut ovat menkkamaisia ja aaltomaisia. Olen nyt saikulla neljä päivää levähtämässä.

Onko supparit aina haitallisia eli jos niitä alkaa minulle tulemaan tiheämpäänkin, niin mikä neuvoksi? Olen ollut aika väsynyt nyt jo jonkin aikaa eli lepo ainakin tekee hyvää.

Sanibel rv 14+6

Minulla alkoi supparit rv 11 (1-2 kivuliasta supparia päivässä) ja syy selvisi eli virtsaputkentulehdus. Kun vaiva oli ohi supparit loppuivat. Minulle neuvolatäti sanoi että max 10 kivuliasta supparia päivässä on raja eli jos enemmän niin sitten lääkäriin. Mulla oli rakanneultrassa kaikki kunnossa
ja nyt rv 24+3 menossa ja suppareita ei ollenkaan.

Minulla alkoi supparit rv 11 (1-2 kivuliasta supparia päivässä) ja syy selvisi eli virtsaputkentulehdus. Kun vaiva oli ohi supparit loppuivat. Minulle neuvolatäti sanoi että max 10 kivuliasta supparia päivässä on raja eli jos enemmän niin sitten lääkäriin. Mulla oli rakanneultrassa kaikki kunnossa
ja nyt rv 24+3 menossa ja suppareita ei ollenkaan.

Minulta ei lääkäri ottanut virtsakoetta lainkaan. Ensi maanantaina on neuvola, joten siellä se ainakin selviää onko tulehdusta. Muita siihen viittaavia oireita ei ole.

Yhteistyössä