supistaa rv 15,auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä*82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä*82

Vieras
onko kellään muulla supistellut jo rv 15? siis ihan kunnon sellasia epämiellyttäviä supistuksia. mulla niitä on ollut nyt jonkun verran ja tiedän että se on supistus kun kolmatta odotan. ei siis mitään synnytys suppareita mutta kuitenkin ilkeiltä tuntuvat! niitä on ollut muutamia päivässä.

eilen olin neuvolassa ja tänään kävin nyt sit parissa pissakokeessa ja "joissain muissa" testeissä jos vaikka jossain on joku tulehtus mikä niitä aiheuttaa. jos ei rupea vähentymään niin sit lääkärille tarkistuttaan että mikä on kohdunsuun tilanne. jos on ruvenut jotain jo tekeen sinne niin vuode lepo odottaa mut nyt ollaan kaikki peukut pystyssä ett ne loppuis!

neuvola täti sanoi että tuskin keskenmenoa enteilee kun sanoi että jos se sitä olis niin olin se pois jo tullut eikä mitään viikkoja supistelis sen takia(supistuksia siis ollut nyt kohta parisen vk)!! kaikki kuitenkin kunnossa vauvalla kun eilen oli hyvät sydänäänet!
alkais nyt potkut tuntua pian niin olis siitäkin vähän helpompi miettiä että onko kaikki kunnossa!

huoli ja pelko on ihan kamala,auttakaa hyvät ellit ja sanokaa että tää voi olla ihan "normaaliakin" kun on 3:mas lapsi ja esikoinen vasta 3v ja toinen 1v ja nyt siis tämä kolmas näin pienellä ajalla! onko kellään ollut vastaavaa,apua!!!???

Olen vhänä kahta mieltä... Mulla toisessa raskaudessa supisteli muutaman viikon ja päätyi keskenmenoon viikolla 17. Silloinkin otettiin kaikki kokeet mutta syynä ei ollut tulehdus tms.

Sitten kolmannessa ja nyt myös tässä neljännessä raskaudessa on tullu supistuksia jo alkaen viikolta 13. Nyt olin muutaman viikon sairaslomallakin kun eivät loppuneet millään, parin viikon lepo auttoi ja nyt ei ollut mitään enää aikoihin, nyt rv 25!

Tsemppiä ja ota rennosti, jos keskenmeno on tullakseen et voi sille mitään joten ei auta ku levätä ja toivoa parasta!! Kuulostaa kamalalta mutta on valitettavasti faktaa...

Yhteistyössä