Supistuksista

ja mä yritin kysyy kans mut ei tullu vastausta että kun mullakin ollu niitä kovettumisia mutta tää kesti neljä tuntii putkeen,menkkamaiset kivut,liian kireellä vyö-olo..että ei kai viittaa mihkään ennenaikaseen..ja rv 30+3..sen tiiän että noi sun on iha normaalei,mullaki ollu tähän asti tollasii,mut nyt ei..apuja kiits..??
 
No mulla on tässä (4. raskaus ) ekat harjoitussupistukset ollu jo rv 14 paikkeilla. heikku, sinuna seuraisin noita, voi olla jo muutakin kun harjoitussuppareita, ja tietänet, että synnärlle / päivystykseen yhteys, jos nuo jatkuu.
 
vieras
Mulla alko toisesta aika alussa ja kävinkin ihan yksityisellä tarkistuttamassa tilanteen ja paikat oli kiinni ja kohdunkaulaa hyvin jäljellä. Olin töissä loppuun saakka ja tilanne tarkistettiin aika ajoin etti ole lähtenyt aukeamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heikku:
juu,tuntuu että emättimen suu supistelis kanssa,eli siis toi..no,perhana-reikä..onko siin mitään erikoista että se tuntuu nyt..?
Mulla kans esikoisen aikaan tuntu emättimessä osa supistuksista. Seurailehan tilannetta, ja herkästi ota yhteys synnärille.
 

Yhteistyössä