Supistelee mutta ei tarpeeksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma maalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma maalta

Vieras
Ongelmani on että nyt on jo 4 päivä kun supistelee pitkin päivää ja selkää särkee... eilen luulin jo pääseväni sairaalaan mutta kas kummaa illalla kun olin mennyt nukkumaan supistukset ensin voimistuivat ja sitten rauhoittuvat eli 3 päivänä on tehnyt saman ja tänään nyt aamun tuntemuksien mukaan tulee saman lainen..
Onko muilla kokemuksia ????
Täällä ollaan aivan tiedottomia mitä tämä on?
Toinen on kyseessä ja eka meni oireetta käynnistykseen asti..
Kipee en koskaan synnytyksissä ole ollut enen lapsiveden menoa mutta sen jäkleen kyllä kipu on ollut ja kova...
Mutta nyt vaivaa milloin mennä synnärille kun supistuksia tulee mutta pärjään kotona...odotanko vaan että vesimenee....
Ekalla veden menosta synnytykseen meni n3tuntii... Nyt ajattelenkin miten ehdin saikulle kun matkaa sinne on yli 1,5 tuntii ja jos vesi menee niin miten sitä istua autossa..kun kipu oli viimeksikin valtava?
Olen ajatellut että menisin saikulle kun supistukset ovat sellaiset etten pärjää kotona..mutta miksi ne loppuu joka ilta kun meen nukkumaan ja juuri silloin kuin ne ovat voimistumassa???
Kertokaa komuksia tai antakaa vinkkejä olisi kiva tietää jos tähän olisi jokin selitys... ;)

Meillä oli toista odottaessa supistusmaratoneja. Kahden viikon ajan, joka päivä supisteli pari tuntia, ja sitten rauhoittuivat. Varsinainen synnytys alkoi sitten lapsivesien tihkumisella.
Nyt kolmatta odottaessa (vko 34) on taas supistuksia. Eilen illalla piti käydä hakemassa piikkiä nahkaan kun ei ruvenneet loppumaan. Tämän päivän supistukset on taas alkaneet ja kassellaan tässä että millonka taas lähdetään, vai lähdetäänkö... (meillä matkaa vajaa tunti).
Soita ihmeessä äitipolille/synnärille ja kysy mitä mieltä he ovat kannattaako käydä näytillä.

minä kärvistelin 2 päivää ja yötä ennenkuin muuttuivat säännöllisiksi eli vasta kolmantena vuorkautena tyttö syntyi.haittapuolina oli se että takana oli 3 valvottua yötä ja kaamee väsymys kun tyttö syntyi.kohtu oli väsynyt ja ehti kehittyä supistusheikkous...ponnistuvaíhe venyi ja oli vaikea koska kohtu ei auttanut normaaliin tapaan lapsen syntymää.oli aikamoista punnata pelkillä vatsalihaksilla...

Mulla kans sama onkelma. On supistellu kyllä koko raskausajan enemmän ja vähemmän mut nyt viimenen viikko ollu ihan tuskaa. Viime viikolla jouduin lähteä päivystykseen keskellä yötä kun supistukset tuli 15- ja 10-minuutin välein. No, ottivat osastollemutta seuraavana päivänä kotiutettiin kun supistuksia tuli "vain" 15-30 min. välein :/ Ei muuten mitään, mulla on synnärille aika lyhyt matka mutta en kestä enää kärvistellä näiden kipujen kanssa! Supistukset on kumminkin kipeitä ja lisäksi muuten särkee alavatsaa ja alaselkää, missään asennossa ei oikein voi nukkua jne... Kurjaa.

Oletteko muuten ttaneet lääkettä kivuliaimpiin suppareihin? kun naistenklinikalla sanoivat että hyvin voi ottaa 1g panadolia. Pitkin hampain kumminkin otan lääkkeitä raskausaikana, mutta nyt on ollut pakko kun sattuu niin kovin.

mulla on tehty elektiivinen sektio päätös 13.2, eli ei oo enää kun 3 viikkoa. Mutta jos tää 3 viikkoa menee tälläsissä kivuissa ni ei tuu mtään :'(

meillä menee saikulle liki 2 tuntia.olen uudelleen synnyttäjä ja edellinen synty etuajassa ja nopeesti 2,5 tuntia.mulle annettu nyt ohjeeksi tilata amppari heti,kun eka oikea kunnon supistus tulee.meni vedet tai ei.

Yhteistyössä