Siis miehen ejakulaatiot yhteensä koko kierron aikana? Vaikea uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja noh:kerta pari kierrossa on riittänyt raskautumaan, pari viimeistä kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis miehen ejakulaatiot yhteensä koko kierron aikana? Vaikea uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja noh:kerta pari kierrossa on riittänyt raskautumaan, pari viimeistä kertaa.
Kyse ei ole raskausyrityksestä, vaan ejakulaatioiden määrästä yleensäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raskauteen riittää yksi kerta ja jopa keskeytetty yhdyntä.
Hmm. Mielenkiinnosta kysyn, montako kertaa vaimo missaa nämä kerrat?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mistähän nainen nuo kerrat voi tietää? Korkeintaan ne kerrat jotka ITSE on ollut paikalla.
Ai MINUN vaimo?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm. Mielenkiinnosta kysyn, montako kertaa vaimo missaa nämä kerrat?
Jeps. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ai MINUN vaimo?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm. Mielenkiinnosta kysyn, montako kertaa vaimo missaa nämä kerrat?
Ettei vain olisi liian nätti kaupan kassa.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Aina kaupassa käytyään
:xmas:
Tosin tyhjentää ne pöydälle tai kaappeihin. Ei minuun :snotty:
Tarkoitit varmaan sanoa että SINUN kaupassa käydessäsi mies tyhjentelee tällä välin kotona kassinsa pöydälle ja kaapissa.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Aina kaupassa käytyään
:xmas:
Tosin tyhjentää ne pöydälle tai kaappeihin. Ei minuun :snotty:
Anteeksi kun viipyi. Mutta ei oikeastaan ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Timppa ei uskaltanut vastata.
:xAlkuperäinen kirjoittaja piina:Mun miehellä tuntuu olevan aina kamat kassissa. Voi kun tyhjentäisikin vähän useammin, jottei ne haisisi niin pahalle.