Superdieetti ja ruokavalion noudattaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nina"

Vieras
Haluaisin kuulla kokemuksia tosta Fitfarmin superdieetistä ja etenkin kuinka sen ruokavalion noudattaminen onnistuu lapsiperheessä?
Olen normaalipainoinen, mutta ylimääräistä on etenkin vatsassa. Haluaisin tiputtaa 4-5kg ja kiinteytyä.

Mitenkäs treenit? onnistuuko ne tehdä kotitreeninä? On mulla toki salikortti, mut oon käynyt vain ryhmäliikuntatunneilla, koska en osaa käyttää niitä kuntosalin laitteita.

[QUOTE="nina";28008331] koska en osaa käyttää niitä kuntosalin laitteita.[/QUOTE]

Jokaisella salilla saa yleensä opastuksen laitteiden käyttöön. Rohkeasti vaan.

Minä oon kans miettiny tuohon ryhtymistä. Ylimäärästä on 8kg ja se kaikki tuntuu kerääntyneen mahaan. :( Pienellä paikkakunnalla ei oikeen oo kunnon liikunta mahdollisuutta eikä lapsenlikkaa että vois jonnekkin lähteä.

Onnistuu lapsiperheessäkin, toki vaatii ponnisteluja ja itsekuria, mutta sulla on oikeasti maltillinen tavoite, joka menee nyt hetkessä, joten tee se nyt. 30 kg onkin jo paljon vaikeampi tavoite.. Lisäksi esim. terveelliset keitot maistuu koko perheelle. Sinä et vaan saa niiden seuraksi leipää, kuten muu perhe :)

Sanoisin myös, että saleilla saa yleensä laiteopastuksen ihan sillä salimaksun hinnalla. Se ei sit ole mikään pt mut ainakin saat opastusta laitteiden käyttöön.

kotonakin voi treenata kovaa.. käsipainot + jumppapallo kantsii ostaa muuta ei tarvita välttämättä.
askelkyykkyjä käsipainojen kanssa, punnerruksia pallon kanssa, kulmasoutua, suorinjaloin maastavetoa, variaatioita löytyy, youtube mm tulvii erilaisia ohjelmia joita voi tehdä kotonakin.

Onnistuu lapsiperheessä.
Kotona onnistuu treenit,niihin annetaan ohjeet,myös ainakin tässä nyt meneillään olevassa sd:ssä on myös kahvakuulatreeni joka onnistuu myös kotona.
Itse olen tässä kotosalla treenannut ja tuloksia on ihan näinkin tullut.Painoa on nyt 5vkossa tippunut noin 5kg ja senttejä hävinnyt varsinkin mahasta/reisistä.Pudotettavaa on sellainen noin 20kg kokonaisuudessaan meikäläisellä.

Moi, mulla 4 kk vauva ja olen vetänyt dieettiä nyt 6vkoa.liikunta mennyt vauvan ehdoilla mutta syönyt olen ohjeen mukaisesti. Vaatii päättäväisyyttä ja itsekuria kyllä, varsinkin valvottujen öiden jälkeen..mutta ruokavaliolla paino pudonnut 5 kg nyt ja olen normaalipainossa nyt. Suosittelen!

Täällä 3 vkoa takana ja paino pudonnut vähä reilu 5 kg. Vielä 3 vkoa jäljellä ja tiputettavaa vajaa 3 kg. Senttejä lähtenyt paljon. Ruokavalion noudattaminen on onnistunut lapsiperheessä, sekä reisussa ollessa. Voin suositella lämpimästi!

• Tykkää
Reactions: ViiruP