vierailija
Nyt meni lopullisesti hermot OP-Pohjola vakuutuksien käsittelyaikoihin ja asiakaspalveluun. Suositelkaa hyvää vakuutusyhtiötä ja varsinkin sairausvakuutusta aikuiselle.
Oman kokemukseni mukaan vakuutusyhtiöllä on hyvä ja huonot aikansa. Kun tarpeeksi asiakkaat valittaa heikosta palvelusta ja äänestävät jaloillaan, niin vakuutusyhtiö alkaa tehdä korjausliikkeitä, jonka jälkeen homma taas lähtee alamäkeen. Eli se on jokaisessa vakuutusyhtiössä vallalla oleva vellova liike, joka muuttuu vuosien ja vuodenaikojen mukaan. Saatat nyt saada hyvän vakuutusyhtiön, jossa homma toimii, mutta viiden vuoden päästä asia voi olla täysin päinvastainen.Kiitos tästä syvä analyysistä. Onneksi oma elämäni pääpiirteissään ei kuitenkaan vituta yhtä paljon kuin omasi sinua.
Etsin vakuutusyhtiötä, jossa vahingon käsittely tapahtuisi automaattisesti tietyn ilmoitetun ajan sisällä, eikä vasta sitten kun asiakas alkaa päätöstä kyselemään viikkojen päästä. Olisi kiva tietää, milloin korvaus käsitellään, onko se hyväksytty vai hylätty ja tarvitaanko mahdollisesti lisätietoja.
Kohdistetun palautteen antaminen näihin isoihin yrityksiin voisi olla hieman helpompaa, niin ei tarvitsisi huudella täällä.
Nyt meni lopullisesti hermot OP-Pohjola vakuutuksien käsittelyaikoihin ja asiakaspalveluun. Suositelkaa hyvää vakuutusyhtiötä ja varsinkin sairausvakuutusta aikuiselle.
Et ole ainoa, jolla on mennyt hermo OP vakuutus Oy:hyn. Saimme kirjeen, jossa OP vakuutus Oy irtisanoo vapaaehtoisen matkavakuutuksen ja ilmoittaa ettei toistaiseksi myönnä taloudellemme vapaaehtoisia vakuutuksia. Kysiyn kuinka kauan tämä toistaiseksi on voimassa, niin vastaus oli, että vähintään 10 vuotta ja sen jälkeen asiaa voidaan harkita tapauskohtaisesti.
Saimme Fenniasta hyvät vakuutustarjoukset, jotka ovat edullisemmat kuin OP vakuutus Oy:n tarjoamat vakuutukset ja ehdotkin ovat joiltain kohdin paremmat.
Kertomuksestasi voi päätellä kaiken sukunne keskimääräisestä älykkyystasosta.OP-pohjola on tosiaan huonoin. Kuolinpesän vakuutusten lopettaminen kesti vuosia. Lopulta koko suku, eli 24 henkilöä irtisanoi vakuutuksensa ja siirsi pankkiasiointinsa muualle.
Onko kyse kertaluontoisesta ikävästä kokemuksesta vai onko ongelma toistuva?
Itsellä ei ole mitään ongelmia ollut OP-Pohjolan kanssa. Joskus on ollut viivästymisiä käsittelyssä, mutta kaikin puolin ongelmat ovat ratkenneet erittäin hyvällä asiakaspalvelulla.
Parhaimmillaan vahingon sattuessa, on korvausasiat hoitunut pelkällä puhelin soitolla. Viisi minuuttia ja asia käsitelty. Korvaukset tulleet ajallansa tilille.
Oletko antanut palautetta asiallisesti ja pyytänyt ottamaan yhteyttä, jos käsittelyaika on tuntunut sinusta kohtuuttoman pitkältä?
Kaikki ei vaihtamalla parane vaan tarvitaan molemminpuolista asiallista kommunikointia.
Kaikki tehtiin vakuutusten lopettamisen eteen. Yksi kuolinpesän osakas oli ulkomailla tavoittamattomissa, kaikilta muilta oli valtakirjat. Op-Pohjolasta kerrotiin, että vakuutuksen saa lopetettua jättämällä laskun maksamatta, ja etteivät he peri kuolleilta mitään. Sitten lasku meni perintätoimistolle ja se oli pakko maksaa. Lopulta vakuutus saatiin päätettyä kun esitimme perinnönjakokirjan ja kuolipesä oli lakannut olemasta. Aika paljon kuitenkin menettivät asiakkaita...Kertomuksestasi voi päätellä kaiken sukunne keskimääräisestä älykkyystasosta.
Minä taas sain parhaimman tarjouksen autovakuutuksesta nimenomaan OP-Pohjolasta juuri tänään. Vakuutus siirtyi sinne.OP pohjolan autovakuutukset markkinoiden kalleimmat (iltalehden vertailu).
Lisäksi muista poikkeava bonuskäytäntö.
Muut yhtiöt antavat täydet 80 tai 83 bonukset liikennevakuutuksesta yli 40 vuoden vahingottoman kauden jälkeen.
OP antaa vain 60!!!
Olen pyytänyt selitystä miksi heillä on muista poikkeavat bonukset, turhaan.
Bonukset määräytyy yhteisestä henkilön vahinkohistoriasta haettavasta tiedosta.
Vaikka itselläni on rahaa kuin rantarosvolla, en ikinä antaisi niitä huonoimmalle vakuutusyhtiölle.Minä taas sain parhaimman tarjouksen autovakuutuksesta nimenomaan OP-Pohjolasta juuri tänään. Vakuutus siirtyi sinne.
Sinänsä ihmetyttää OP vakuutuksen mollaus, samanlaisia ongelmia on millä tahansa vakuutusyhtiöllä. Joskus voi korvauspalvelu ruuhkautua yms. Pääsääntöisesti homma kuitenkin toimii hyvin joka yhtiössä. En lähtisi netissä uhoamaan, jos joku homma joskus kusee. Veikkaan että suurimpia uhoajia on nimenomaan nämä persaukiset.