Suosituksia hyvästä vakuutusyhtiöstä??!! OP-Pohjola lähtee vaihtoon.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä taas sain parhaimman tarjouksen autovakuutuksesta nimenomaan OP-Pohjolasta juuri tänään. Vakuutus siirtyi sinne.

Sinänsä ihmetyttää OP vakuutuksen mollaus, samanlaisia ongelmia on millä tahansa vakuutusyhtiöllä. Joskus voi korvauspalvelu ruuhkautua yms. Pääsääntöisesti homma kuitenkin toimii hyvin joka yhtiössä. En lähtisi netissä uhoamaan, jos joku homma joskus kusee. Veikkaan että suurimpia uhoajia on nimenomaan nämä persaukiset.
Toivottavasti sinullekin ei käy op:n kanssa niin, että huomaat olevasi näitä "persaukisia". Vuoden kokemuksen perusteella voin todeta, että yhtiön toiminta on ala-arvoista aina vakuutuksen myynnin, laskutuksen ja korvauskäsittelyn osalta.
 
vierailija
En missään nimessä voi suositella OP Pohjolaa, ainakaan mitä yli 60:n terveysvakuutukseen tulee. Ei ikinä. Selvästi eivät halua antaa vakuutusta tämän ikäiselle vaikka niin mainostavatkin. Muiden vastaavista en osaa sanoa mitään.
 
vierailija
Itse ollut tyytyväinen POP-vakuutukseen: edulliset hinnat, ainakin itselleni riittävän hyvät vakuutusehdot sekä tosi toimiva nettipalvelu. Tässä vielä koodi, millä saa 25 € alennusta vakuutuksesta: SIHVAA
 
vierailija
Itse olen ollut tyytyväinen LähiTapiolaan. Palvelu on pelannut, hinnat mielestäni kilpailukykyiset ja korvaukset ovat tulleet todella nopeasti sekä vähällä byrokratialla.

Tosin olen ollut vakuutusyhtiön ihanneasiakas siinä mielessä, että korvattavia tapahtumia on elämäni aikana ollut melko vähän. Olen varmasti maksanut vakuutusmaksuja moninkertaisesti verrattuna saamiini vahingonkorvausiin. Tragikoomisin juttu oli, kun korotin erään vakuutuksen omavastuutani huomattavasti, ja sitten tulikin onnettomuus vain pari viikkoa korotuksen jälkeen :p
 
vierailija
OP-pohjola on tosiaan huonoin. Kuolinpesän vakuutusten lopettaminen kesti vuosia. Lopulta koko suku, eli 24 henkilöä irtisanoi vakuutuksensa ja siirsi pankkiasiointinsa muualle.
Pitäisikö itkeä vai nauraa, tuli ensimmäisenä mieleeni luettuani kirjoituksesi. Olen tapellut puoli vuotta Op Pohjolan kanssa kuolinpesän vakuutuksista. Kaikki mahdolliset dokumentit heille toimitin ja sitikään en saanut mitään tietoa vakuutuksista. Laskuja kyllä läheteltiin ahkerasti. Myös outoja uusia vakuutuksia ilmestyi laskutettavaksi. Kaiken huipuksi he ilmoittivat että kotivakuutus on katkaistu jo ajat sitten vaikka minulle oli silti toimitettu seuraavassa kuussa erääntyvä lasku siitä. Juuri kun pääsin huokaisemaan ja kaikki vakuutukset sain vihdoin siirrettyä muualle kuoli toinen lähisukulainen. Taas alkoi kaikki alusta. Vaikka leski oli jo ottanut omille nimille kotivakuutuksen toisesta yhtiöstä ei vainajan kotivakuutusta suostuta katkaisemaan. Ilmeisesti Op Pohjolalla menee niin huonosti, että vainajien vakuutukset pitävät puljua pystyssä. Aion kyllä pitää oiken tehtävänäni kertoa jokaiselle joka suostuu kuuntelemaan omista upeista kokemuksistani heidän kanssaan asioinnista.
 
vierailija
Pohjola korvaa jos kyse pikkusummasta eli pari tonnia, mutta jos isompi summa kyseessä jättävät lähes aina korvaamatta asiakkaalle, tosin taitaa tämä käytäntö olla kaikissa vakuutusyhtiöissä.
 

Yhteistyössä