Mie
Se on mitä mainiointa liikuntaa ja kaiken lisäksi hauskaa! Tosin niissä on se painoraja sen 100 kg, että sen mukaan sitten...
Juu, no ehkä tosiaan liikuntarajoitteiset ja raihnaiset saavat käyttää omia aivojaan ja jättää tekemättä ne jutut, jotka ei omalle kropalle sovellu.Alkuperäinen kirjoittaja ihan normaalipainoinen:Ei mulla kestä jalat sitä. Mulla on niin paha ylipronaatio että ei tuu mistään jalkojen päällä tapahtuvasta liikunnasta ilman kenkiä mitään.
Muut eivät saa? Vaan käytämme yhdessä sinun loistavia ajatuksiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, no ehkä tosiaan liikuntarajoitteiset ja raihnaiset saavat käyttää omia aivojaan ja jättää tekemättä ne jutut, jotka ei omalle kropalle sovellu.Alkuperäinen kirjoittaja ihan normaalipainoinen:Ei mulla kestä jalat sitä. Mulla on niin paha ylipronaatio että ei tuu mistään jalkojen päällä tapahtuvasta liikunnasta ilman kenkiä mitään.
Mie piän aina tisseist kines!Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mites se soveltuu isorintaisille :snotty: Kun niitäkin varmaan palstalaisissa on
Juu ei todellakaan saa. Kaikkien muiden pitää totella mua. DAAH!Alkuperäinen kirjoittaja e:Muut eivät saa? Vaan käytämme yhdessä sinun loistavia ajatuksiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, no ehkä tosiaan liikuntarajoitteiset ja raihnaiset saavat käyttää omia aivojaan ja jättää tekemättä ne jutut, jotka ei omalle kropalle sovellu.Alkuperäinen kirjoittaja ihan normaalipainoinen:Ei mulla kestä jalat sitä. Mulla on niin paha ylipronaatio että ei tuu mistään jalkojen päällä tapahtuvasta liikunnasta ilman kenkiä mitään.
Se onkin hyvä idea! Ois aika noloa lähteä päivystykseen silmät mustana, kun mamma hyppi trampoliinillaAlkuperäinen kirjoittaja fdbh:Mie piän aina tisseist kines!Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mites se soveltuu isorintaisille :snotty: Kun niitäkin varmaan palstalaisissa on
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Tai menkää lenkille. Ei painorajoituksia.
Mä oon kuullu joskus et hyppiminen trampoliinilla raskauden aikana ois hyvä kuntoilukeino ja hyväksi juuri oikeille lihaksille. Minkälaisia kokemuksia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Unohdit raskaana olevat Ei kannata ikinä suositella mitään kaikille.