Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tätä myös minä suosittelenAlkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24637251:Kuoharina hyviä on Tosti Asti ja Cancia Asti, toinen on makeampi ja se makeampi on kovasti mun mieleen.
Mä tykkään punaviineistä, mutten muista koskaan niiden nimiäKun menen alkoon, ostan aina pullon kuvan mukaan koska ne mä muistan
Tai sitten tuttu alkonmyyjä suosittelee mulla välillä kaikki hyvät uutuudet. Namskis
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;24637263:Punaviiniä juodessa muista 2 asiaa: Merlot ja Chile, nam.Esimerkiksi Gato Negro (merlot). Pato Amado on ihanaa =)
Loistavia illanistujaisviinejä tai voimakkaiden juustojen kanssa.
Mitä ruokaa viinin kanssa? Tottuneita viininjuojia vai ensikertalaisia? Makuasioita..
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;24637263:Punaviiniä juodessa muista 2 asiaa: Merlot ja Chile, nam.Esimerkiksi Gato Negro (merlot). Pato Amado on ihanaa =)
Loistavia illanistujaisviinejä tai voimakkaiden juustojen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24637251:Kuoharina hyviä on Tosti Asti ja Cancia Asti, toinen on makeampi ja se makeampi on kovasti mun mieleen.
El Tiempot![]()
Crocodile rock(pun) ja beautiful fruit fragola(kuohu)
Kyykkyjä ja opiskelijabudjetin herkkuja molemmat. mutta parhaita mitä olen maistanut!!
mutta suosittelisin kysymään alkossa! Ne osaa usein suositella tosi hyvin budjettiin, tilanteeseen ja makuun sopivaa juotavaa![]()
Makea on myös miun mieleen.![]()