Suosittele hyvää puna, valko ja kuohuviiniä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Kerro tai suosittele hyvää viiniä ja muitakin juomia saa suositella.:D
Kiitos etukäteen kaikille.
Niin ja kerro viinistä mahdollisemman paljon.:)

Mä tykkään punaviineistä, mutten muista koskaan niiden nimiä:D Kun menen alkoon, ostan aina pullon kuvan mukaan koska ne mä muistan;) Tai sitten tuttu alkonmyyjä suosittelee mulla välillä kaikki hyvät uutuudet. Namskis:)

Mä tykkään punaviineistä, mutten muista koskaan niiden nimiä:D Kun menen alkoon, ostan aina pullon kuvan mukaan koska ne mä muistan;) Tai sitten tuttu alkonmyyjä suosittelee mulla välillä kaikki hyvät uutuudet. Namskis:)

Mie tykkään joistakin punaviineistä, sellaisista aika täyteläisistä, tuntuu löytyvän vain muutama joista pidän
ja muutama valkoviini ja kuohuviini.
Mie teen aika usein listan ennen alkoon menoa, mistä lunttaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;24637263:
Punaviiniä juodessa muista 2 asiaa: Merlot ja Chile, nam.Esimerkiksi Gato Negro (merlot). Pato Amado on ihanaa =)
Loistavia illanistujaisviinejä tai voimakkaiden juustojen kanssa.

Argentiina toinen varma ja helppo.

Mitä ruokaa viinin kanssa? Tottuneita viininjuojia vai ensikertalaisia? Makuasioita..

Juustoja ja suolakeksiä, hedelmiä.
En ainakaan asiantuntija ole, jonkin kerran viiniä ostanut ja maistanut.
Jokin täyteläinen viini, puolimakea tai makea mielummin kuin kuiva.

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;24637263:
Punaviiniä juodessa muista 2 asiaa: Merlot ja Chile, nam.Esimerkiksi Gato Negro (merlot). Pato Amado on ihanaa =)
Loistavia illanistujaisviinejä tai voimakkaiden juustojen kanssa.

Minkä tyypinen viini ?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24637251:
Kuoharina hyviä on Tosti Asti ja Cancia Asti, toinen on makeampi ja se makeampi on kovasti mun mieleen.

Makea on myös miun mieleen. :)

Crocodile rock(pun) ja beautiful fruit fragola(kuohu)
Kyykkyjä ja opiskelijabudjetin herkkuja molemmat. mutta parhaita mitä olen maistanut!!
mutta suosittelisin kysymään alkossa! Ne osaa usein suositella tosi hyvin budjettiin, tilanteeseen ja makuun sopivaa juotavaa ;)

Crocodile rock(pun) ja beautiful fruit fragola(kuohu)
Kyykkyjä ja opiskelijabudjetin herkkuja molemmat. mutta parhaita mitä olen maistanut!!
mutta suosittelisin kysymään alkossa! Ne osaa usein suositella tosi hyvin budjettiin, tilanteeseen ja makuun sopivaa juotavaa ;)

Tuota Crocodile Rock- viiniä en olekkaan maistanut :)
Tuo kuohari on kyllä hyvää. =)

Juu, kuohuviineistä Tosti Asti ja Tosti Butterfly ovat hyviä :p. Valkoviineistä mulle todella mieluinen uusi tuttavuus oli saksalainen Rüdesheimer Rosengarten. On puolimakea, kivan kepeä, pirskahtelevainen,hienosti hedelmäinen, rento juoma :p. Loistava ihan sellaisenaan seurustelujuomaksi mutta varmasti toimiva myös juustojen ja hedelmien kanssa!

[QUOTE="Vilukissa";24637515]Juu, kuohuviineistä Tosti Asti ja Tosti Butterfly ovat hyviä :p. Valkoviineistä mulle todella mieluinen uusi tuttavuus oli saksalainen Rüdesheimer Rosengarten. On puolimakea, kivan kepeä, pirskahtelevainen,hienosti hedelmäinen, rento juoma :p. Loistava ihan sellaisenaan seurustelujuomaksi mutta varmasti toimiva myös juustojen ja hedelmien kanssa![/QUOTE]

Tuota Tosti Butterfly kuoharia miekin oon juonu ja samoin Rosengarten valkoviiniä
:) todella hyviä ja miun makuun olevia viinejä.

Yhteistyössä