Suosittele hyvää ja kestävää pinnasänkyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mieleipide on, että vanhatkin pinnasängyt kestävät hyvin sen muutaman vuoden, mitä se sänky parillakin lapsella yhteensä käytössä on. Turha heittää rahaa kankkulan kaivoon kun käytettynä sa nättejä ja siistejä sänkyjä muutamalla kympillä!

meillä ikean pinnasänky, itse maksoin 5 vuotta sitten siitä 30-35?, nyt taitaa olla hieman kalliimpi...hyvin kestänyt, nyt toinen makuilee siellä
70457_PE185756_S3.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Mun mieleipide on, että vanhatkin pinnasängyt kestävät hyvin sen muutaman vuoden, mitä se sänky parillakin lapsella yhteensä käytössä on. Turha heittää rahaa kankkulan kaivoon kun käytettynä sa nättejä ja siistejä sänkyjä muutamalla kympillä!

Näin mäkin ajattelin, kunnes nyt toi käytettynä saatu pinnasänky hajos... ja tyttö ehti nukkua siinä muutaman kuukauden. Jostain pitäs nyt uus hankkia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Edellinen sänky oli brion ja oli tosi kestävä. Nyt on lainasänkynä drewex, enkä todellakaan suosittele ostamaan :/

Höh. Mikä siinä on vikana? Just kattelin, et sellasseen sais pyörien kanssa joka olis aika kätsy.

Meillä on käytössä mun vanha pinnasänky, siinä on nukkunut niin omat sisaret kuin serkunkin muksut! Nyt käytössä omalla lapsella ja vielä pelittää mainiosti! Ikeasta kattelin kanssa noita pinniksiä ihan mielenkiinnosta ja aika hyviltä vaikuttivat, ainakin hintaansa nähden.

Meillä Drewexin joku malli,( Laura?). Umpipäädyt, pyörät alla, pohja mahd. 3 eri korkeudessa ja laskettava sivulaita. Hyvin on meillä palvellut jo 2,5 vuotta. Tosin käyttäjiäkin on vain ollut yksi.

Itsellä ei muita vaatimuksia pinniksen suhteen ole kuin, että sivulaita on laskettava.

Yhteistyössä