Suosittele HYVÄÄ 7 kg:n pesukonetta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirttikarhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Upoa ei kannata ostaa!!!! :attn: Meillä just muutama viikko sitten hajos Upon 6kg kone joka oli 2v vuotta ja maksoi 600e |O |O Takuu sopivasti meni umpeen ennen hajoomista.Nyt ostettiin Aristonin Hotpoint kone joka vetää 6kg ja on ainakin näin alkuun ollut superhyvä!!!Todella hiljainen ja on ohjelmia mistä valita esim.vaatteiden raikastus joka kestää 15min yms.Maksoi muistaakseni jotain 500e paikkeilla.
muoks.ja myyjä sanoi kodinkoneliikeessä että ei suosittele Upoa kellekkään kun niillä on kuulemma nykyään tapana kestää just sen 2v minkä jälkeen hajoaa.

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000H0KGt5Hw?ProductID=lnzD4QFHyVwAAAERrxtbjDaf&CatalogCategoryID=o83D4QFH4sAAAAEOy1g03xil

Miele kuulema kestää vuosikausia. Electrolux meillä ollut viisi vuotta eikä enää ihan täysillä pelitä. pari kertaa on miehen pitänyt ronklata sitä. mun mielestä koneen pitää kestää vähintään
10 vuotta

Tää on tosi hyvä kone!
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q00008fauw9Bu?ProductID=orjD4QFHQ.EAAAEdgaMY7pp9&CatalogCategoryID=o83D4QFH4sAAAAEOy1g03xil

Meillä on Electroluxin 7kg:n kone. Nyt taitaa olla menossa 3. vuosi ja tyytyväinen olen ollut. Varsinkin kun tuli pestyä 22 koneellista pyykkiä menneeellä viikolla. Meilläkin oksennustautia perheessä....

Mutta tosiaan vaatii kuivasurummun kaveriksi, ei olisi muuten kuivaustila riittänyt.

Meillä on juuri ostettu LG 8kg:n kone.Suoravetotekniikan ansiosta hiljainen ja tärinätön käynti. Linkous 1400 ja monipuoliset ohjelmat sekä lisäksi on AAA luokkaa. 599? nyt Expertissä oli pikkusen halvempi kun ostettiin silloin kone oli tarjouksessa.

Meillä kans toi LG:n kone. Ei oo ikinä ollu mulla yhtä hyvää konetta! Voi pestä vajaitakin koneellisia, koska kone tunnistaa vaatteiden määrän ja säätää vettä sen mukaan! Tärinätön ja älyttömän hiljainen! AAA luokkaa ja hinta-laatu suhde kohdillaan! Monipuoliset ohjelmat ja ajastinkin löytyy. 1400 on linkouskierrokset ja voin kyllä suositella tätä konetta kaikille. VEikon koneesta silloin puolisen vuotta sitten ostin.

Meillä oli ennen Ariston ja kesti meillä 5 vuotta ja jatkaa elämäänsä jossakin.
Tykkäsin mutta kun ostimme kuivausrummun niin päätimme uusia samalla pesukoneenkin ja ostimme tornin.
Meillä nyt Whirlpool 6th sense ja tyytyväinen olen.

Yhteistyössä