Suosittele hyvää PESUKONETTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meil oli aikaisemmin Whirlpool ja mä miellän senkin halpamerkiksi. Tuskin ostaisin, ei ollut kovin pitkäikäinen kone (sekään).

Saman olen kuullut, että Whirlpoolin pesukonet eivät ole kovin kestävät... omalla äitilläkin taisi kestä joku 2-3v, sitten olisi korjaus maksanut jo melkein uuden konen hinnan.

Itse suosittelisin Bocshin konetta! Pitäisi mahtua tohon hintahaarukkaan. Meillä on melkein 4v sitten ostettu olikohan Kid Maxx, 7kg kone. Maksoi silloin tarjouksessa 550e, nyt olen vastaavanlaisia nähnyt 450euroon. Oikein loistava kone, palvellut moitteettomasti lapsiperheen ja raksamiehen pyykkivuorien keskellä :)

No mulla on ollu 3 edellistä konetta whirpooleja ja hyvin on kestänyt, ensimmäinen oli mun käytössä yli 4 vuotta ja jatko elämäänsä seuraavalla omistajalla, toimii vieläkin, toinen oli vanha whirpool, valehtelematta lähempänä 10 kuin 5 vuotta ikää koneella, hajos muutossa sitten vihdoin ja viimein ja alko syytää lattialle vettä, uusin on whirpoolin edestä täytettävä 7kg kone, melkein samanmoinen kun tuossa linkissä enkä voi kyllä valittaa, todella hyvä kone sekin.

Entäpä Electrolux, tuo joka maksaa 449€?

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/ViewStandardCatalog-Filter?CatalogCategoryID=Q9cKeQuvscsAAAEnP2Z94OGk&WFSimpleSearch_NameOrID=&SortingAttribute_filtration=ProductListPrice-asc&ifFilterNumberGroup=&FilterGroup=ManufacturerName&SelectedAttribute=Electrolux&group_ProductListPrice=&numberFrom_group_ProductListPrice=&numberTo_group_ProductListPrice=&group_T%C3%A4ytt%C3%B6m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4+%28kg%29=&numberFrom_group_T%C3%A4ytt%C3%B6m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4+%28kg%29=&numberTo_group_T%C3%A4ytt%C3%B6m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4+%28kg%29=&group_Linkousnopeus+%28k%2Fmin%29=&numberFrom_group_Linkousnopeus+%28k%2Fmin%29=&numberTo_group_Linkousnopeus+%28k%2Fmin%29=&group_%C3%84%C3%A4nitaso+pesu+%28dB%29=&numberFrom_group_%C3%84%C3%A4nitaso+pesu+%28dB%29=&numberTo_group_%C3%84%C3%A4nitaso+pesu+%28dB%29=

[QUOTE="Lyly";23702478]Why not?
Mielet on ihan ykkösiä.
Ekologistakin olisi.[/QUOTE]

Ensinnäkin siksi, etten tiedä mitä pesuainetta edellinen omistaja on käyttänyt (eli kuinka paljon zeoliittimönjää kone jo sisältää.. )
Toisekseen, en saa koneeseen takuuta.

Yhteistyössä