Suositelkaas leffoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wc Ankka

Aktiivinen jäsen
23.01.2006
6 238
0
36
Jotain kivaa pitäisi taas etsiä mutta mitä :D Mieluiten komediaa ja romantiikkaa, jännitystäkin saa olla...

Me katsottiin eilen kauhuleffa nimeltään Rec ja sitä voin lämpimästi suositella kauhun ystäville, mun kauhukiintiö tuli täyteen hetkeksi :whistle: Hyviä kauhuja saa silti mainita tännekinpäin, kai sitä vielä uskaltaa joskus :D

Amelie :heart: ja Moulin Rouge :heart: ne jaksan katsoa aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Just tuli tiirattua hyvä jännäri/kauhuelokuva; Orpokoti. Onko kukaan muu nähnyt? Mä tykkäsin.

Me katottiin eilen The Eye,jenkkiversio. Ihan kohtuuhyvä jännitysleffa :) Pienenä sokeutunut nuori nainen saa näkönsä takaisin sarveiskalvon siirrolla,mutta alkaakin nähdä "uusilla" silmillään sellaisia juttuja joita ei ehkä pitäisi..

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Amelie :heart: ja Moulin Rouge :heart: ne jaksan katsoa aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Just tuli tiirattua hyvä jännäri/kauhuelokuva; Orpokoti. Onko kukaan muu nähnyt? Mä tykkäsin.

Oon nähnyt,oli loistava :) samalta ohjaajalta suosittelen elokuvaa Pan´s labyrinth :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oon nähnyt,oli loistava :) samalta ohjaajalta suosittelen elokuvaa Pan´s labyrinth :)

Varmasti! Se onkin seuraava minkä aion katsoa. Ei tainnut olla ihan tavallista hollywood-höttöä? Oliko pelottava, ahdistava, ajatuksia herättävä...? Sen traileri oli niin hämärä, että herätti mielenkiinnon :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Varmasti! Se onkin seuraava minkä aion katsoa. Ei tainnut olla ihan tavallista hollywood-höttöä? Oliko pelottava, ahdistava, ajatuksia herättävä...? Sen traileri oli niin hämärä, että herätti mielenkiinnon :)

Öö..siis kumpi? :D Pan´s labyrinth oli ahdistava ja orpokoti loppujen lopuksi aika surullinen.

Yhteistyössä