Suositelkaa voimakastuoksuista huuhteluainetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluan hajua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:
Alkuperäinen kirjoittaja Haluan hajua!:
ja pyykinpesujauhetta kans, kiitti.

Mun pyykistä katoaa se ihana huuhteluaineen kukkaistuoksu jo pyykin narulla kuivaessa, mitä aineita te käytätte, että saatte pyykin tuoksumaan pitkään?

Hyi! Toivottavasti saat öklön raikkaan ulkoilman hajun pois vaatteista pikimmiten. Laita vaikka pari wunderbaumia pesukoneeseen. Ihana tuoksu. Omo ajanee saman asian.

No, mikäs sulla on?

Kuka tässä raikasta ulkoilman hajua mihinkään haluaa, vaan tuoksuvaa pyykkiä?

Kaivelepas nyt nekustas se herne pois, niin ei ahista noin paljoa muiden pyykinpesut. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
No, mikäs sulla on?

Ketjun aloittanut viestihän oli kirjoitettu sarkastisesti, olihan? Kannanotto esanssilta haisevaa pyykkiä vastaan raikkaan neutraalin tuoksun puolesta? Kirjoitettu kieli tukevasti poskessa....

Huuto.netin vaatteita ostaneena olen tyrmistynyt noihin myrkkyihin joilla ihmiset vaatteensa tunkee. Joutuu pariin kertaa pesemään, jotta tunkkainen "kukkaistuoksu" lähtisi kävelemään. Ei nyt muuten haittaa mutta ihmettelen miten erilaisia mieltymyksiä sitä ihmisillä onkaan. Pidän vieläpä itseäni huonohajuaistisena...

Meillä luojan kiitos mies on allerginen hajusteille niin pyykin ei tartte tuoksua kun puhtaalle.. ei milleen keinotekoselle oksetus ällötys aineelle. Ostin kerran käytettynä pari imetyspaitaa ja HUH kun haisivat ihan hirveelle pesuaine/huuhteluaine öklölle... piti pariin kertaan pestä ennen kun päälle pysty laittaan kun meinas migreenin pukata siitä hajusta...

Mutta ei sillä.. toiset tykkää, toiset ei :)

Pahin on jos ostat huuto.netistä paidan minkä edellinen omistaja on käyttänyt halpaa hajuvettä pullo tolkulla. Sitä katkua ei saa peitettyä edes litralla huuhteluainetta. Pilalla koko paita.

Mutta kuten sanottu, kaikki tykkää eri tuoksuista =)

Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
No, mikäs sulla on?

Ketjun aloittanut viestihän oli kirjoitettu sarkastisesti, olihan? Kannanotto esanssilta haisevaa pyykkiä vastaan raikkaan neutraalin tuoksun puolesta? Kirjoitettu kieli tukevasti poskessa....

Huuto.netin vaatteita ostaneena olen tyrmistynyt noihin myrkkyihin joilla ihmiset vaatteensa tunkee. Joutuu pariin kertaa pesemään, jotta tunkkainen "kukkaistuoksu" lähtisi kävelemään. Ei nyt muuten haittaa mutta ihmettelen miten erilaisia mieltymyksiä sitä ihmisillä onkaan. Pidän vieläpä itseäni huonohajuaistisena...

Kyllä minä tämän tosissani kysyin.

Yhteistyössä