A
ap
Vieras
Olen Saksanpaimenkoiraakin harkinnut mutta meillä jo sellainen on,tosin on enemmänkin miehen koira kun sen mukana kulkee.Vaatii paljon toimintaa ja aikaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aion pitkän harkinnan jälkeen ottaa itselleni koiran.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Luin aloituksen, jossa ap kertoi haluavansa ehdotuksia isosta lapsiystävällisestä koirasta. Dobberi ja rotikkahan ovat isoja ja monen palstalaisen mielestä lapsiystävällisiä. Tilaa liikkumiseenkin kuulosti olevan sekä kokmustakin ap jo koirista omasi.Alkuperäinen kirjoittaja Räksyttävä akka:Alkuperäinen kirjoittaja .:Ehdottomasti rotweiler tai dobermanni. Niin monesti olen kuullut täällä kehuttavan niitä tosi ihaniksi ja lapsiystävällisiksi![]()
Milla tavaalla rotikka tai dobermanni on noutajia helpompia?
Miksi suosittelet ihmiselle joka haluaa toko koiran, palveluskoiraa? Ei sillä etteikö pk-rotuinen sovellu tokoon, mutta eiköhän siihen lajiin riitä ihan tavan seurakoira. Ymmärtänet, että ihminen jolla on kiinnostusta palveluskoiralajeihin haluaa palveluskoiran. Ja jos nyt väen väkisin aloittaja haluaa perinteisen palveluskoiran, niin suosittelen näyttelylinjaista saksanpaimenkoiraa. Ne tykkää nukkua sohvalla ja lenkkeillä, ilman että koira kaipaa kummempaa tekemistä.![]()
Minulla ei ole henk.koht. kokemusta koirista, joten en myöskään tiedä mitään tokoista /palveluskoirista. Minun ehdotukseni tuli suoraan siitä mitä olen tällä palstalla kuullut puhuttavan.
Ehkä pipon tiukkuus kannattaisi erittäin osuvan nikin omistavan henkilön tarkistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Whippet. Ei kuraa eikä karvaa, rakastaa lapsia, lempeä puupää =)
Alkuperäinen kirjoittaja :):Hovawart