Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Erlend Loe. Supernaiivi
Ei kun taisikin olla norjalainen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Oliko se tanskalainen, joka kirjoitti kirjan Vaimo kävi lääkärissä? En ole kyllä ihan varma, mutta kirjaa voin silti suositella.
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Erlend Loe. Supernaiivi
Ei kun taisikin olla norjalainen?![]()
Loe on norjalainen, ja häntä on tullut jo luettua aika paljonkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Joo niin muistelinkin. Mä olen myös lukenut häneltä muutaman kirjan mutta Supernaiivi oli musta tosi hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:No oliko se Lumen taju -kirjan kirjoittaja myös norjalainen? Onko Tanskasta tullut muita kirjailijoita kuin toi Andersen...???!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Se filosofi... mikä se nyt oli.. Sören Kierkegaard! Jos siis haluat elämääsi vähän aivojumppaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Joo niin muistelinkin. Mä olen myös lukenut häneltä muutaman kirjan mutta Supernaiivi oli musta tosi hyvä.
Minun mielestä paras Loen kirjoista. Siis Supernaiivi.
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Juu on se mustakin paras noista jotka olen lukenut. L:n ja Tosiasioita suomesta olen vaan lukenut Supernaiivin lisäksi. L oli niin huono että olis tehnyt mieli jättää kesken..