J
"joku"
Vieras
Nyt mulla on nokia 5230 ja menee hermo tähän tökkimiseen. Mikä olis yhtä helppo käyttöinen jotta minäkin osaisin käyttää. Käytän paljon nettiä puhelimen kautta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nokia 500 ollut nyt käytössä pari viikkoa ja eipä ole valittamista ollut.
Kosketusnäyttö reagoi hyvin - nopeasti ja kevyesti hipaisemalla. Näppäimet saattavat tuntua pieniltä, mutta asiaa helpottaa, kun näytön saa käännettyä vaakaan, jolloin ne tulevat isommiksi.
Mä voin suositella![]()