P
puhelimenpuutteessa
Vieras
pikaista apua tarviten olen tilaamassa puhelinta ja olen katsellu nokia comes with music 5230 kosketusnäyttöpuhelin.
myyjä soittaa mulle 10 min päästä ja nyt tuli yht'äkkiä mieleen,että mä kirjoitan todella paljon tekstareita ennakoivalla tekstinsyötöllä jo vuosikausia. Miten vaikea kosketusnäyttö kännykällä on kirjottaa viestejä? onko niissä ennakoiva tekstinsyöttö?
Kiitos paljon nopeiosta vastauksista.
myyjä soittaa mulle 10 min päästä ja nyt tuli yht'äkkiä mieleen,että mä kirjoitan todella paljon tekstareita ennakoivalla tekstinsyötöllä jo vuosikausia. Miten vaikea kosketusnäyttö kännykällä on kirjottaa viestejä? onko niissä ennakoiva tekstinsyöttö?
Kiitos paljon nopeiosta vastauksista.