kosketusnäyttökännykkä ja tekstiviestin kirjoitus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puhelimenpuutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puhelimenpuutteessa

Vieras
pikaista apua tarviten olen tilaamassa puhelinta ja olen katsellu nokia comes with music 5230 kosketusnäyttöpuhelin.

myyjä soittaa mulle 10 min päästä ja nyt tuli yht'äkkiä mieleen,että mä kirjoitan todella paljon tekstareita ennakoivalla tekstinsyötöllä jo vuosikausia. Miten vaikea kosketusnäyttö kännykällä on kirjottaa viestejä? onko niissä ennakoiva tekstinsyöttö?

Kiitos paljon nopeiosta vastauksista.
 
On ennakoiva textinsyöttö. Mulla tosin samsung(miehellä nokia kosketus) ja kun kääntää puhelimen vaakatasoon, tulee siine näppäimistön näkönen juttu, millä helppo ja nopee kirjottaa kuten koneella..
 
Kosketusnäytöllinen on ihan hanurista, jos on tottunut kirjoittamaan vauhdikkaasti ja muiden hommien lomassa (puhelimeen juurikaan katsomatta). Itse vaihdoin alle viikon käytön jälkeen pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hanki mieluummin Nokia 97 mini. Siinä on kosketusnäyttö, mutta myös täydellinen oikea näppis. Parempaa luuria mulla ei oo koskaan ollu!

N97:ssa on siis käsittääkseni qwerty-näppis, eikä kännykän "norminäppis". Itse en tykkää siitäkään, koska nopea kirjoittaminen yhdellä kädellä on aika mahdotonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja terho:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hanki mieluummin Nokia 97 mini. Siinä on kosketusnäyttö, mutta myös täydellinen oikea näppis. Parempaa luuria mulla ei oo koskaan ollu!

N97:ssa on siis käsittääkseni qwerty-näppis, eikä kännykän "norminäppis". Itse en tykkää siitäkään, koska nopea kirjoittaminen yhdellä kädellä on aika mahdotonta.

Juu ei ole norminäppis, vaan todellakin "oikea" näppis, kuten läppärissä.
Mutta voi sillä myös käyttää kosketusnäytön näppistä, joka on identtinen kun muiden luurien norminäppis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
On ennakoiva textinsyöttö. Mulla tosin samsung(miehellä nokia kosketus) ja kun kääntää puhelimen vaakatasoon, tulee siine näppäimistön näkönen juttu, millä helppo ja nopee kirjottaa kuten koneella..

on vissiin sama puhelin... Malli joku s 5210 tai jotain sinne päin... En nyt muista :D

Suosittelen kyllä...Alussa saattaa olla hankala käyttää mut sen oppii ihan parissa päivässä
 
Alkuperäinen kirjoittaja terho:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hanki mieluummin Nokia 97 mini. Siinä on kosketusnäyttö, mutta myös täydellinen oikea näppis. Parempaa luuria mulla ei oo koskaan ollu!

N97:ssa on siis käsittääkseni qwerty-näppis, eikä kännykän "norminäppis". Itse en tykkää siitäkään, koska nopea kirjoittaminen yhdellä kädellä on aika mahdotonta.

siin on myös normi kännyn näppis (puh. pystyssä) ja sit se "kaksisormijärjestelmä" näppis (puh. vaakatasossa) tosi nopee ja heloppo kirjoitella vistejä.
 
mulla samsungin kosketusnäyttö. Ennakoivaa tekstiä en oo oppinu käyttämän, en ees norminäppäimistöllä saatika qwertyllä (kun kääntää puhelimen). ennenkin ollu samsungeja eikä oo ongelmia ollu.

Mm se että joudun lähettämään sähköpostia puhelimella on ihan hanurista :D
Ajattelin kaivaa ton e51:n tuolta laatikosta ja ottaa jälleen käyttöön ja myydä ton kosketusnäytöllisen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ärtsy;19509192:
mulla samsungin kosketusnäyttö. Ennakoivaa tekstiä en oo oppinu käyttämän, en ees norminäppäimistöllä saatika qwertyllä (kun kääntää puhelimen). ennenkin ollu samsungeja eikä oo ongelmia ollu.

Mm se että joudun lähettämään sähköpostia puhelimella on ihan hanurista :D
Ajattelin kaivaa ton e51:n tuolta laatikosta ja ottaa jälleen käyttöön ja myydä ton kosketusnäytöllisen..

myy mulle se jooko heh
 

Yhteistyössä