Suositelkaa kosketusnäyttö puhelinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joku"

Vieras
Nyt mulla on nokia 5230 ja menee hermo tähän tökkimiseen. Mikä olis yhtä helppo käyttöinen jotta minäkin osaisin käyttää. Käytän paljon nettiä puhelimen kautta.

Jos helppokäyttöistä haluat, kannattaa hylätä Nokiat ihan suosiolla. Tutustu vaikka HTC:n Android-puhelimiin. Samsung Galaxy S2 on myös kuulemma oikein hyvä.

Mullakin on 5230 ja nimenomaan sitä osaan käyttää koska sitä voi painaa kynnellä.

Hermo menee kaikkien muiden mallien kanssa mitä pitää painaa sormilla. Mitenköhän koskaan opin. :/

Taidan olla aika vähään tyytyväinen kun tykkään tästä samsung s5230 joka makso hurjat 58eur ;) Gigantissa niitä myytiin joulun alla hintaan 48eur/kpl, en tiedä saako enää.... ihan perus puhelin siis kyseessä mutta kosketusnäytöllä-

En olisi ikinä pari kuukautta sitten uskonut sanovani näin: hanki iPhone, en tiedä miten pärjäsin ilman sitä pari kuukautta sitten :-) Ei mutta oikeesti on mun mielestä helppo ja hyvä peruskännykkä. Sit jos tarviit sitä puhelinta kaiken maailman duuni-juttuihin niin en ole niin varma että iPhone riittää siihen.

Nokia 500 ollut nyt käytössä pari viikkoa ja eipä ole valittamista ollut.
Kosketusnäyttö reagoi hyvin - nopeasti ja kevyesti hipaisemalla. Näppäimet saattavat tuntua pieniltä, mutta asiaa helpottaa, kun näytön saa käännettyä vaakaan, jolloin ne tulevat isommiksi.
Mä voin suositella :)

Nokia 500 ollut nyt käytössä pari viikkoa ja eipä ole valittamista ollut.
Kosketusnäyttö reagoi hyvin - nopeasti ja kevyesti hipaisemalla. Näppäimet saattavat tuntua pieniltä, mutta asiaa helpottaa, kun näytön saa käännettyä vaakaan, jolloin ne tulevat isommiksi.
Mä voin suositella :)

Mulla on ollut kanssa pari viikkoa ja kadun ostostani. En osaa kirjoittaa sillä ja kosketus on välillä liian herkkä, välillä saa tökkiä vaikka kuinka eikä tapahdu mitään.

Mulla on HTC desire, hyvä luuri on, mutta jos rahaa on pistää satku enemmän niin ehkä ostaisin sen astetta kalliimman version. Mutta laadultaan ihan mahtava puhelin!

Iphone on kylläkin huippu luuri johon saa silikoonikuoret jos on niin kömpelö että pitää puhelinta kamalasti tiputella :D näin 3kk kokemuksella. toinen hyvä ois samsungin tämä http://www.samsung.com/fi/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-S5600HAAXEE

en laita ikinä kosketusnäyttöpuhelinta, en ole kuullut keneltäkään tutulta mitään hyvää niistä. kaikki innossaan laitto niitä ja nyt vaihtavat takaisin normaaleihin=) =)

Yhteistyössä