suositelkaa jotain hammaslääkäriä pk-seudulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
espoossa tai helsingissä mieluiten...vaikka jotain yksityistä,niihin varmaan pääsee nopeemmin...?
yritin kyllä googlettaa mutta mistä mä tiedän mikä on hyvä hammaslääkärikammoselle :o :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Itäväylän hammaslääkärit Itiksessä, ja siellä Kirsi :heart:
http://www.itavaylanhammaslaakarit.fi/

kiitos :flower: onko tämä kirsi joku sun tuttu vai ihan kokemuksesta tiedät että on hyvä? =) saakohan tuonne ajan kovin pian vai onko pitkät jonot? tietty selviää soittamalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Itäväylän hammaslääkärit Itiksessä, ja siellä Kirsi :heart:
http://www.itavaylanhammaslaakarit.fi/

kiitos :flower: onko tämä kirsi joku sun tuttu vai ihan kokemuksesta tiedät että on hyvä? =) saakohan tuonne ajan kovin pian vai onko pitkät jonot? tietty selviää soittamalla :D

Mä kans pelkään hammaslääkäriä hulluna, ja kerran jouduin sit lauantaina hammassärkyisenä menemään tuonne. Jotenkin niin ihana tuo Kirsi, että hamppilääkärissä käyminen on MELKEIN kivaa :D Jonoista en tiiä, mutta silloin ekalla kerralla ainakin sain samaksi päiväksi ajan.

Mina taas olen vuosikaudet kaynyt Hammassairaalassa. Oma laakarini on iso mies mutta niin hella. Ennen puuduttamista viela esipuudetaan. Musiikki soi aina hoitohuoneissa. Koko ajan selitetaan mita tehdaan. En enaa vaihda mihinkaan muualle.

http://www.hammassairaala.fi/

espoossa tai helsingissä mieluiten...vaikka jotain yksityistä,niihin varmaan pääsee nopeemmin...?
yritin kyllä googlettaa mutta mistä mä tiedän mikä on hyvä hammaslääkärikammoselle :o :whistle:

Helsingin hammassairaala, Kalevankatu 4, ja siellä Jori Vahter. On rauhallinen hml, kertoo aina mitä tekee, ja ymmärtää pelkopotilaita. Tänään kävin juuri siellä juurihoidon lopetuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:

Helsingin hammassairaala, Kalevankatu 4, ja siellä Jori Vahter. On rauhallinen hml, kertoo aina mitä tekee, ja ymmärtää pelkopotilaita. Tänään kävin juuri siellä juurihoidon lopetuksessa.

Jori rocks :wave:

Täältäkin isot pojot JORILLE! Olen kärsinyt hammaslääkäripelosta yläasteelta saakka. Suu meni aika huonoon kuntoon, koska lääkärille en mennyt, vasta sitten kun oli AIVAN pakko eikä Panacod enää auttanut. Googletin ja löysin teidän avulla Jorin - sain ensiapuajan. Todettiin, että juurihoito pitää tehdä. Oli aivan paniikissa ja pyysin et jospa hammas vain poistettaisiin - ONNEKSI Jori ei siihen suostunut, vaan ehdotti pehmeesti että yritetään tehdä se juurihoito.

Juurihoito sitten tehtiin ja nyt ollaan paikkailtu muita hampaita - tässä on todellinen MIES joka osaa ottaa PELKOPOTILAAT huomioon ja käsitellä niitä!!!!!!!! Iso plussa Jorin rauhallisuudelle - hän todella osaa ottaa pelkopotilaat huomioon!!!!!!!

en suosittelisi itiksen hammaslääkäri asemaa. todella huono palvelu. Kävin kivien poistoa hoitamassa, niin meinasin tukehtua kun lääkäri yksin hoitaa kaikkea eikä kerennyt vertaa poistaa suusta. Ja alle puolen tunnin käynti maksoi yli 80€

Olen käynyt Jori Vahterin luona muutaman kerran poistattamassa ja paikkauttamassa hampaita. Voin lämpimästi suositella Joria. Toimenpiteet on aina olleet täysin kivuttomia (puudutus toki vähän nipistää) ja palvelu muutenkin erinomaista. Mitään jälkivaivoja ei ole minulle tullut.

Oralia suosittelen minäkin! Saa S-bonusta. Arja Muhonen, aivan ihana ja empaattinen hammaslääkäri joka eriloistunut myös pelkopotilaisiin. Hammaslääkäri pelkoni kaikkosi saman tien kun hänen tuoliinsa istuin ja nyt käyn hoidattamassa hampaita mielelläni.

Valvira asetti toimintakieltoon klinikan, jossa poistettiin turhaan hampaita ja paikattiin olemattomia reikiä - Valvira - Kotimaa - Helsingin Sanomat

Valvira on päättänyt asettaa Meidänklinikka Oy -nimisen, muun muassa hammaslääkäri- ja suuhygieniapalveluita tarjonneen, klinikan välittömään toimintakieltoon.
Ehjiä paikkoja oli vaihdettu uusiin ja olemattomia reikiä oli paikattu. Hampaita oli myös poistettu aiheettomasti.

"Joskus poistettiin hampaita sen vuoksi, että myöhemmin olisi mahdollista laittaa implantteja, vaikka hammas olisi ollut säilytettävissä juurihoitamalla",

varmaan ihana. Itse kävin pari vuotta sitten purentaongelmien takia. Käskin läämmitellä poskia. teko normaalin hammastarkastuksen ilman pyyntöäni jailman purennan tarkistamista ja veloitti pari sataa.

Yhteistyössä