Suositelkaa hyviä kylpylöitä???

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Dalmatialainen:
ilman lapsia ollaan menossa... heh!

No sit mä suosittelen Naantalia. :D Siellä ei oo mitään lastenaltaita joten tuskin on paljon lapsiakaan. Ei silloin ollut ainakaan kun me siellä oltiin

Mutta kun sielä ei ole aikuisten altaitakaan :D
Mä lähtisin Caribiaan tai Aulangolle.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

No sit mä suosittelen Naantalia. :D Siellä ei oo mitään lastenaltaita joten tuskin on paljon lapsiakaan. Ei silloin ollut ainakaan kun me siellä oltiin

No onpas...

No onpas...

Yks ulkona ja kaksi siällä eikä uima-altan kokoista uima-allasta lainkaan. Mutta ei siellä kyllä ole ihmisiäkään :D JOten kyllä sinne ammeeseen mahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
ja saanko lisätä vielä kokemukseni naanatlista kaksin miehen kanssa...tylsä paikka!!!Ihan eläkeläisille mielestäni tarkoitettu,en lähtis uudestaan :D

No tätä mieltä mäkin...Se sopii miehen kanssa, jos ei aio poistua huoneesta, mutta jos haluaa myös vähän vesileikkejä, niin joku viihdekylpylä toimii paremmin kuin terveyskylpylä.
Aulanko on ihanassa ympäristössä!

Me miehen kanssa haluttas vaan olla kaksin ja lillua altaissa. Jossain hoidoissa olis kiva tietty käydä ja ehkä vähän touhuta jotain erilaista.

Jos pitää luonnosta, Aulangolla on ihana ympäristö.
Turussa taas on paljon kaikkea kivaa (cariibia) ja jos tosiaan vaan haluaa kahdestaan lillua lämimässä vedesä, niin Naantalissa onnistuu se ja Naantali on muuten ihana kaupunki.
Onhan noilla kaikila netti sivut.

Me miehen kanssa haluttas vaan olla kaksin ja lillua altaissa. Jossain hoidoissa olis kiva tietty käydä ja ehkä vähän touhuta jotain erilaista.

Jos pitää luonnosta, Aulangolla on ihana ympäristö.
Turussa taas on paljon kaikkea kivaa (cariibia) ja jos tosiaan vaan haluaa kahdestaan lillua lämimässä vedesä, niin Naantalissa onnistuu se ja Naantali on muuten ihana kaupunki.
Onhan noilla kaikila netti sivut.

Joo olenkin pörrännyt netissä koko aamun ja katsellut noita eri paikkoja.

Mun mielestä parhaat kylpylät lasten kanssa on Nokian Eden ja Serena. Mutta me oltiin viime vuonna lomalla Runnin kylpylässä, tykkäsin siitäkin, oli rauhallinen pieni paikka, eikä semmosta tunkua kun noissa isoissa kylpylöissä. Eihän siä sit muuta ollut kuin altaat, ei mitään vempeleitä lapsille, mutta eipä ne semmosita kaivanneetkaan, pääasia kun lutata sai! :D

Ja mun mielestä kylpyläloma on älyttömän kalliita. Itse oltiin tuetulla lomalla, ikimaailmassa meiän tuloilla ei kylpylään muuten lomalle mentäskään.

Yhteistyössä