Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dalmatialainen:ilman lapsia ollaan menossa... heh!
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Dalmatialainen:ilman lapsia ollaan menossa... heh!
No sit mä suosittelen Naantalia.Siellä ei oo mitään lastenaltaita joten tuskin on paljon lapsiakaan. Ei silloin ollut ainakaan kun me siellä oltiin
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Dalmatialainen:ilman lapsia ollaan menossa... heh!
No sit mä suosittelen Naantalia.Siellä ei oo mitään lastenaltaita joten tuskin on paljon lapsiakaan. Ei silloin ollut ainakaan kun me siellä oltiin
Mutta kun sielä ei ole aikuisten altaitakaan![]()
Mä lähtisin Caribiaan tai Aulangolle.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Dalmatialainen:ilman lapsia ollaan menossa... heh!
Mutta kun sielä ei ole aikuisten altaitakaan![]()
Mä lähtisin Caribiaan tai Aulangolle.
No onpas...
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:ja saanko lisätä vielä kokemukseni naanatlista kaksin miehen kanssa...tylsä paikka!!!Ihan eläkeläisille mielestäni tarkoitettu,en lähtis uudestaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dalmatialainen:Me miehen kanssa haluttas vaan olla kaksin ja lillua altaissa. Jossain hoidoissa olis kiva tietty käydä ja ehkä vähän touhuta jotain erilaista.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Dalmatialainen:Me miehen kanssa haluttas vaan olla kaksin ja lillua altaissa. Jossain hoidoissa olis kiva tietty käydä ja ehkä vähän touhuta jotain erilaista.
Jos pitää luonnosta, Aulangolla on ihana ympäristö.
Turussa taas on paljon kaikkea kivaa (cariibia) ja jos tosiaan vaan haluaa kahdestaan lillua lämimässä vedesä, niin Naantalissa onnistuu se ja Naantali on muuten ihana kaupunki.
Onhan noilla kaikila netti sivut.