Suositelkaa lapsiperheelle sopivaa kylpylää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harkitseva

Vieras
Antakaa kokemuksia lapsiperheelle sopivista kylpylöistä. Maksimissaan Ikaalisten korkeudelta.

Olemme miettineet sekä Ikaalisten Kylpylää ja Nokian Edeniä.

Kaikki kokemukset tervetulleita.

Ikaalisten Kylpylä ehdottomasti! Aivan loistava iso leikkihuone, pelihuone ja paljon parempi lastenallas kuin Eedenissä. Lisäksi Ti-tit nallen talo auki viikonloppuisin.

Aulanko on ollut meidän lasten suosikki! Onkohan Ikaalista uusittu, milloin? Se on ollut kyllä kaikkein huonoimmassa kunnossa meiän mielestä tässä vuosien saatossa.. Flamingo on kanssa tosi kiva, varsinkin jos kovin eri-ikäisiä lapsia.. ...

[QUOTE="tiipii";25583422]Aulanko on ollut meidän lasten suosikki! Onkohan Ikaalista uusittu, milloin? Se on ollut kyllä kaikkein huonoimmassa kunnossa meiän mielestä tässä vuosien saatossa.. Flamingo on kanssa tosi kiva, varsinkin jos kovin eri-ikäisiä lapsia.. ...[/QUOTE]

Tarkoitatko Hämeenlinnan Rantasipi Aulankoa?
Yövyimme siellä syksyllä, mutta emme ehtineet tutustua lainkaan silloin kylpyläpuoleen.

Me ollaan menossa Edeniin koska näytti nettisivuilla kivemmalta kuin Aulanko. Meillä on lahjakortti mistä piti valita.

Olen itse teini-ikäisenä käynyt Edenissä ja muistelen sen olleen kiva ja monipuolinen, mutta onhan siitä jo puoli elämää aikaa...

Caribia, aulanko, flamingo. Ehkä tässä järjestyksessä. Tosin flamingo voi päästä korkeammalle, jos olette menossa arkipäivänä, jolloin siellä on hiljaisempaa. Aulanko on pienempi, mutta kiva, allasosasto on uusi ja suht tyylikäs.

Nokian Eden tai Turun Caribia lasten kanssa, Aulanko sit ilman lapsia.
Ikaalisista oon kuullut entiseltä työntekijältä sellaisia juttuja ettei varmaan tuu ihan heti mentyä, varsinkin jos ja kun siellä mainostetaan Ti-Ti-Nallea (yäk).

Yhteistyössä