suositelkaa hyvää astianpesukonetta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huomenna pitäis lähteä ostamaan uutta astianpesukonetta kun vanha leves totaalisesti(helkama) mikä astianpesukone teillä on ja onko toiminut hyvin,olen itse ajatelut mieleä tai whirpoolia.Suositelkaa mulle jotain;)

Meillä on sellainen Siemens, jossa on vähän korkeampi tila sisällä, eli alasokkeli on matalampi. Mahtuu vähän isompia kattiloita pesuun, säätövaraa enemmän. Muutoinkin olen ollut tuohon tyytyväinen, hiljainen ja monipuoliset ohjelmat.

Meillä on whirpool ja hyvin on toiminut ja kestänyt vaikka mitä:)
Siemensin uusi kone oli myös pirun hyvä, asuttiin hetki vuokralla ja siellä oli aivan uusi sellainen. Hyvät ja selkeät ohjelmat sekä hiljainen.

Miele :). Meillä on vielä erillinen lusikka/veitsitaso, jolloin koneeseen mahtuu kerralla paljon enemmän astioita, kun alakorissa ei lusikkakori vie tilaa. En vaihtaisi pois.

Meillä taa meni justiin Whirlpool vaihtoon No, oli se jo jonkun vuoden vanhakin se kone.

Ja tilalle tuli juurikin Elektroluxin Intuition :laugh: En ensin muistanut merkkiä, mutta tunnistin vieraan kirjoituksesta ;) Tosin, kun oppi laittamaan syvempiä laseja ja mukeja niihin piikkeihin, mahtuu jonkun verran paremmin. Ja pesee puhtaaksi, paljon paremmin kuin vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä ainakaan osta Elektroluxin Intuition merkkistä konetta.
Siinä ei pysy minkäänmalliset mukit eikä lasit pystyssä .

kiitos vinkistä!

Meillä kyllä pysyy, mutta tuo on muuten niin samperin surkea laite.
Kierrä siis kaukaa.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä ainakaan osta Elektroluxin Intuition merkkistä konetta.
Siinä ei pysy minkäänmalliset mukit eikä lasit pystyssä .

kiitos vinkistä!

Meillä kyllä pysyy, mutta tuo on muuten niin samperin surkea laite.
Kierrä siis kaukaa.

Miksi surkea? Meillä ollut vasta vähän aikaa ja on mielestäni hyvä.

Yhteistyössä