Tyttö korkeassa kuumeessa, mutta kuumemittari näyttää 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Kuukauden vanha omronin digimittari...kele. Tytön kanssa ongelmana ollut aina että kainalosta mitattuna näyttää 33-35 astetta (nyt ostettu jo 4 eri digimittaria) vaikka todellisuudessa makaisi 39 asteen kuumeessa. Tiedä sitten onko syynä kun kainalosta löytyy vain luu ja nahka.. luiseva on.

Suositelkaa jotain oikeasti hyvää mittaria! Ukko tuossa odottelee lähtöä ostamaan uutta mittaria.
Mikä kannattaisi ostaa?

Kyseessä 8-vuotias

meillä philipsin korvakuumemittari. sillä mittaan pari-kolme kertaa, niin saa hyvän tuntuman miten paljon kuumetta on. se on ollut käytössä heti sen jälkeen, kun lapsi ei enää peppumittaukseen suostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kuukauden vanha omronin digimittari...kele. Tytön kanssa ongelmana ollut aina että kainalosta mitattuna näyttää 33-35 astetta (nyt ostettu jo 4 eri digimittaria) vaikka todellisuudessa makaisi 39 asteen kuumeessa. Tiedä sitten onko syynä kun kainalosta löytyy vain luu ja nahka.. luiseva on.

Suositelkaa jotain oikeasti hyvää mittaria! Ukko tuossa odottelee lähtöä ostamaan uutta mittaria.
Mikä kannattaisi ostaa?

Kyseessä 8-vuotias

Laittakaa suuhun se mittari.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
jos kainalo on hikinen ei anna oikeeta tulosta, vaan just tuollasen matalan. myös silloin jollei se mittari oo hyvin paikallaan, kun on vaan luuta ja nahkaa.

Ei ole hikinen ja on hyvin paikallaan. Minä asetan mittarin ja pidän vielä kiinni niin, että käsi pysyy paikallaan mittauksen ajan. Ja tiiviisti kainalo kiinni.

Yhteistyössä