suositelkaa geishakuulia/smartballsseja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore äiti

Vieras
Elikkä minkälaisia suosittelette ja millaset itellänne on? Mistä ostettu/tilattu?
Itselläni ois suunnitelmissa hankkia semmoset tässä pikapuoliin.
Mitenkä muuten; voiko käyttää jo jälkivuodon aikana??

Jaa, no sitten =p Pystyykö tilaamaan netistä, vai pitääkö käydä liikkeessä ostamassa?
Aika hintavat näkyy olevan, toivottavasti myös hintasa arvoset!!

enpäs tiedä tuosta tilaamisesta, mies kävi ne mulle ostamassa.

noissa on se hyvä puoli ettei tarvitse itse jumppailla, muistaa vaan asentaa ja ottaa puolen tunnin päästä pois. omat lihakset hoitaa loput ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:27 BreeV kirjoitti:
enpäs tiedä tuosta tilaamisesta, mies kävi ne mulle ostamassa.

noissa on se hyvä puoli ettei tarvitse itse jumppailla, muistaa vaan asentaa ja ottaa puolen tunnin päästä pois. omat lihakset hoitaa loput ;)

Joskus se "puolituntinen" virahtaa 2-3 tuntiseksi tilanteesta riippuen :whistle: Ei kuitenkaan tästä mitään haittaa, vaan päinvastoin :p

Ostin ensin hieman isommat (seksimessuilta) silikonipintaiset värähtelevät pallot. Hyvin niillä alkuun pääsee, ja käytän vieläkin joskus niitä. Toiset pienemmät ostin viime kesänä seksikaupasta fiksusti asian esitelleen naismyyjän ansiosta. Hyvät ja tehokkaat nämäkin. ;)

Mulla itelläni on sellaset narulliset, jotka tosin on pinnotettu.. Tulee ikävän näkösiks ilman pinnotusta. Mulle sanottiin erotiikkakaupassa, kun miehen kanssa näitä etsiskeltiin, että pitäs käyttää vuoden verran näitä "isompii" ja sit siirtyy niihin naruttomiin pikkupalloihin.. Mutta kertokaa nyt fiksummat, että voiko niitä naruttomia pikkukuulia käyttää myös seksin aikana? :D Kyllä mun tulee käytettyy näitä kuulia useampi tunti päivässä, ja tietty välipäivät niinku treenaamisessa konsanaan ilman..

Hölmö mamma tässä kyselee: mitä tarkoitusta varten näitä kuulia oikein käytetään? Minkä kokoisia ne ovat? Voiko niitä liikutella? Miten ne pysyvät sisällä? Onko niistä jotain terveydellistä hyötyä vai ovatko ne seksileluja?

Kyllä tässä hölmöksi ja itsensä aika-ajoin tuntee, kun on niin kaiken maailman hömpötyksii, tosin nää geishakuulat ei sinänsä oo hömpötyksii kun ne on niinku sellaset jumppalelut tonne alapäähän. Ne auttaa harjottaa ns. veltostuneita lihaksia vaikka synnytyksen jälkeen. Siis lantionpohjalihaksia. Ne on sellaset kaksi painavahkoa palloa joita yhdistää naru, laitetaan alapäähän ja sit vaan jumppaillaan, siten että vähän niinku pissaa pidätettäisiin tai sillee. Niitä saa seksikaupoista ja netistäkin tilattua. Geishakuuliksi kutsutaan. Ei ole mitenkään vahingollisia mutta hygieniasta kannattaa huolehtia, ettei tule mitään tulehduksia. En mä paremmin osaa kertoo mut kannattaa vaikka hakee netistä erotiikka-aiheisesta kaupasta nimellä geishakuula, niin näät paremmin millaset on. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:26 Vieras kirjoitti:
Hölmö mamma tässä kyselee: mitä tarkoitusta varten näitä kuulia oikein käytetään? Minkä kokoisia ne ovat? Voiko niitä liikutella? Miten ne pysyvät sisällä? Onko niistä jotain terveydellistä hyötyä vai ovatko ne seksileluja?

Käytetään lantionpohjalihasten jumppaamiseen, ja etenkin sitä "ilolihasta" voimistamaan. Antavat myös tehokkaasti seksuaalivireyttä. Kestävät sisällä juuri niiden lihasten ansiosta. ;) B)

Aloitin silloin ekan mukelon synnytyksestä harrastamaan lihaksien treeniä isommilla palloilla. Vuosi (tai 1 1/2) oli ne palleroiset, ja sitten ostin seksikapasta pienet irralliset.
Niillä on menty ihan rutiinin mukaan, ja tänäänkin olivat aamusta asti käytössä. Jos pidän vaikka 1kk paussia treenauksesta, niin mies kyllä huomauttaa jo asiasta :snotty: Että kyllä ne vaan asiassa auttavat. :)

Yhteistyössä