Suositelkaa viikonloppumatka lomakohdetta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkakuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkakuumeilija

Vieras
Haluaisin niin kovasti lähteä käymään vielä ulkomailla tässä kevään aikana! En vain ole paljoa matkustellut, kerran käynyt Italiassa (jolloin pistäydyimme myös ranskan puolella nizzassa) ja häämatkalla Turkissa. Itse olen raskaana ja laskettu aika on heinäkuussa, joten matka pitäisi olla joskus tässä kevään aikana. (eikös lentoyhtiöillä ole muuten jotain rajoituksia millä viikoilla saa lentää...?) Lisäksi esikoinen on vielä sen verran pieni, etten henno hoitoon jättää yli pitkän viikonlopun, joten tuo viikonloppuloma on ainoa vaihtoehto!

Suositelkaa ihmeessä eri kaupunkeja! Mistä tykkäsit, mikä oli kivaa, mikä ei. Muuten tykkään ihan kierrellä, titenkin shoppailla, olla vaan, katsella nähtävyyksiäkin. Sinänsä mikään museoihminen en ole.

Kiitos kaikille, jotka viitsivät jakaa tietouttaan :D

Budapest oli aivan ihana kaupunki, suosittelen! Ystäväni oli myös raskaana kun siellä käytiin. Muutenkin halvat hinnat ja matkat sinne. Itse maksettiin vain 350€ 4tähden hotellissa to-su. Ruoka todella hyvää (erityisesti sir lancelotissa kannattaa käydä syömässä) ja sopivasti katsottavaa viikonlopun ajaksi.

Yhteistyössä