K
Karua
Vieras
Kaipaan muiden miesten suosiota, joskus unelmoin kiihkeästä miehestä ja yöstä vaikka olen suhteessa ollut jo vuosia. Pelkään että halu olla yhä miesten suosiossa tekee vielä temput-että menen vielä ja teen sen. Petän siis. Samaan aikaan tunnen kuitenkin että rupistun ja rumistun. Ikää 30 ja miesten huomio ei osu enää kohdalle kuin joskus nuorena tyttönä.Kriisi-jep-sitäkin.Kaunis jep sitä haluaisin olla aina. En silti hallitse esim itsekuria etten lihoisi, eli pysyisin hoikkana ja kenties sitä kautta kauniimpana kauemmin. Mieheni on pilkemies kuten minä pilkenainen. Mieheni pitää enemmän hoikasta kuin muodokkaasta..olen lipsumassa siitä hoikan muotista jo aika kauaksi. Tulee tarve ja tunne saada hyväksyntää muilta kuten joskus nuorenakin. Kaipa normia. Ei tämä helppoa ole naisen elämä. Sekava viesti kai.Tuntuu kuin elämä muuttuisi täysin kun täyttää 30 v ja luovuttaa kauneuden pois..ei se pysy. Kaikki menee menojaan..en tunne viehättäväni vaikka haluaisin.
Himoja on vaikka ikää tulee..
Kaipaa nainen aina miestä rinnallensa..
Nainen haluaa aina näyttää nätille..
Kriisit niitä tulee..ja menee..
Vaikeaa hyväksyä itsensä peilistä jossa ei ole enää niin hyväksytty kuin oli joskus..
Himoja on vaikka ikää tulee..
Kaipaa nainen aina miestä rinnallensa..
Nainen haluaa aina näyttää nätille..
Kriisit niitä tulee..ja menee..
Vaikeaa hyväksyä itsensä peilistä jossa ei ole enää niin hyväksytty kuin oli joskus..