Suosikkisi?

Elzu
Supernatural , se vaan on sentapainen sarja joista yleensäkin tykkään B)

Lisään sitte muutaman uuden, kun kerta toisetki niin teki =)

eli

House
Tehis
Everwood
X-files
Heartbeat<br><br>
 
Apua, en juurikaan aktiivisesti seuraa mitään sarjaa. Tykkäsin "Amyn lailla" -sarjasta ja se on vissiin alkanut uudestaan, mutta en ole vielä "löytänyt" sitä.

Eikun joo, bad girls, sitä on tullut katsottua, mutta sekin jäi taas tauolle ja onkin kyllä mennyt vähän liian villiin suuntaan, mitä pidemmälle mennään. Sitä fennerin haamua näytellään ja muuta.<br><br>
 
Tällä hetkellä ei ole oikein suursuosikkeja,joita olis nähtävä.Seuraan mitä sattuu tulemaan.Ajankohtaisohjelmat ja dokumentit kiinnostaa."Sinkkuelämää" oli aikoinaan ehdoton suosikki. =)
 
midasa
Mun on ehdottomasti aina katsottava Lost torstaisin ja Ihana Elisa sunnuntaisin.Lisäksi katson täydelliset naiset ja Greyn anatomia (ja katsoin Bad girls) mutta näissä ei haittaa vaikka joku jakso jäisi joskus katsomatta.
 
kukkerikuu
Mun ykkössuosikkeja on kaikki englantilaiset ja saksalaiset dekkarisarjat, Kettu, Kahden keikka ja Siska sekä ne engl. sarjat jotka tulee lauantaisin ykköseltä ennen uutisia (Agatha Christiet on must). Strömsö on sellainen, jonka katon, sit digiltä tiistaina jos en sunnuntaina ennätä.

Seuraan myös C.S. I:tä ( jos pystyn, originaalia ja NY). Katson, jos ennätän, Inno ja Tila. Gilmoren tytöt oli/on suosikki, mut sitä ei vielä taida tulla.
 
Tykkään kahden keikka sarjasta, kun Matula on vaan niin hyvä tyyppi ja sarja muutenkin niin tyylikäs.

Tykkään Frasier sarjasta, kun se on huumorilla varustettu ja älykäs sarja. Se Frasien on hieno ihminen omalla tavallaan. Sarjasta tulee hyvä olo.
 
well
muodon vuoksi ja mullan alla. ne vaan ovat ykkösiä.
mahtaakohan ne jatkua ollenkaan?
sarjoja joita seuraan myös mut eivät ole niin hyviä kuin noi edel.
täydelliset naiset, lost, huonosti käyttäytyvät miehet.
 
munkin lemppareita on bad girls,house,teho osasto,täydelliset naiset.. kaikki tulee vaan "niin" myöhään,et oon jo nukkumassa tai lähes..tytölle luen satua ja sit oon valmis nukkumaan.arkena herätys jo 5.00..
 

Yhteistyössä