Suosikkidrinkkisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -z-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mansikkahässäkkä, en tiedä mikä on oikea nimi. Siinä on mansikkalikööriä, butterscotchia/toffeelikööriä ja maitoa. Aivan älyttömän hyvää! :p

Fisu, jos tiedät Fisherman's friend pastillit? Tujun makuinen shotti. Mun suosikki shotti on kyllä Hot shot.

Sellainenkin on hyvä, kun laitetaan jäitä, minttu baileysiä ja maitoa ja koneella sekaisin. Jäät menee murskaksi ja se juoma on vähän sellainen pirtelötyyppinen.

caipiroska on hyvää... lisäks kun laittaa viel tipan vadelmasiirappia ja vaihtaa vodkan vaik sitruunavodkaks niin hyvä tulee. Vaihteluna menee myös vodka-passoa-sprite sitruunamehulla. vodka-mansikkalikööri-sprite sitruunallakin on hyvää. Joskus laivalla vuosia sitten synttäreitä viettäessä join jotain paukkuja mis oli baileysiä, mansikkalikööriä, jäämurskaa ja jotain... se oli kans aika nannaa. Varmaan aika saman tyylinen kun toi minkä scarlett laitto.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Sitten on sellainenkin, että minttuviinaa ja kuumaa kaakaota, päälle kermavaahto. Aivan ihanaa! :p

Kaikki mikä on lämmitettyä tai sisältää kermaa saa mun oksentamaan samantien...vaikka kuinka hyvää olis tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Sitten on sellainenkin, että minttuviinaa ja kuumaa kaakaota, päälle kermavaahto. Aivan ihanaa! :p

Kaikki mikä on lämmitettyä tai sisältää kermaa saa mun oksentamaan samantien...vaikka kuinka hyvää olis tahansa.

No höh. Sä sitten teet kylmään kaakaoon tuon minttujutun? Meneehän se niinkin :p Koita joskus maistaa mansikkahässäkkää, tuohon ylemmäs kirjoitin mitä siihen tulee. Se on todella hyvää!

2cl jekkua
2cl triple seciä
battery/ed, vichy

Mä tykkään tuosta kyllä enemmän sellaisena ettei tule vichyä.

2cl raparperilikööriä
2cl vaniljakossua
ananasmehua, spritea

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:

No höh. Sä sitten teet kylmään kaakaoon tuon minttujutun? Meneehän se niinkin :p Koita joskus maistaa mansikkahässäkkää, tuohon ylemmäs kirjoitin mitä siihen tulee. Se on todella hyvää!

Täytyy kokeilla kun sille päälle sattuu,kuhan ei oo kovin makeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Kossuvissy :D

Ihme tyttödrinksuja lipitätte.... ;) Viina viinana ja mansikat mansikoina.

Hyi helvata joku kossu ja pelkkä latrinki :x :x No tyttöjähän me ollaan :D Fisu ei kyllä ole mitään tyttömäistä :kieh:

Yhteistyössä