P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:2cl jekkua
2cl triple seciä
battery/ed, vichy
Mä tykkään tuosta kyllä enemmän sellaisena ettei tule vichyä.
2cl raparperilikööriä
2cl vaniljakossua
ananasmehua, spritea
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Sitten on sellainenkin, että minttuviinaa ja kuumaa kaakaota, päälle kermavaahto. Aivan ihanaa!![]()
Kaikki mikä on lämmitettyä tai sisältää kermaa saa mun oksentamaan samantien...vaikka kuinka hyvää olis tahansa.
No höh. Sä sitten teet kylmään kaakaoon tuon minttujutun? Meneehän se niinkinKoita joskus maistaa mansikkahässäkkää, tuohon ylemmäs kirjoitin mitä siihen tulee. Se on todella hyvää!
Täytyy kokeilla kun sille päälle sattuu,kuhan ei oo kovin makeeta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Sitten on sellainenkin, että minttuviinaa ja kuumaa kaakaota, päälle kermavaahto. Aivan ihanaa!![]()
Kaikki mikä on lämmitettyä tai sisältää kermaa saa mun oksentamaan samantien...vaikka kuinka hyvää olis tahansa.
No höh. Sä sitten teet kylmään kaakaoon tuon minttujutun? Meneehän se niinkinKoita joskus maistaa mansikkahässäkkää, tuohon ylemmäs kirjoitin mitä siihen tulee. Se on todella hyvää!
Muistanko oikein, että sä et niin piittaa makeasta? On tuo jonkun verran makea, mutta maito "lievittää" sitä. Mun tulee aikakin helposti juotua nuo todella nopeasti :snotty:Pillillä saa kätevästi imaistua
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:2cl jekkua
2cl triple seciä
battery/ed, vichy
Mä tykkään tuosta kyllä enemmän sellaisena ettei tule vichyä.
2cl raparperilikööriä
2cl vaniljakossua
ananasmehua, spritea
Meitin oma baarimikko =) Mitkäs menee enite paikallises kaupaksi kaljan lisäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Sitten on sellainenkin, että minttuviinaa ja kuumaa kaakaota, päälle kermavaahto. Aivan ihanaa!![]()
Muistanko oikein, että sä et niin piittaa makeasta? On tuo jonkun verran makea, mutta maito "lievittää" sitä. Mun tulee aikakin helposti juotua nuo todella nopeasti :snotty:Pillillä saa kätevästi imaistua
En tosiaankaa tykkää makeesta..alkaa oksettaan..taas=)Aika neutraali maku täytyy olla että alas menee ikä viina saa maistua.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Hyi helvata joku kossu ja pelkkä latrinki :x :x No tyttöjähän me ollaanFisu ei kyllä ole mitään tyttömäistä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Hyi helvata joku kossu ja pelkkä latrinki :x :x No tyttöjähän me ollaanFisu ei kyllä ole mitään tyttömäistä :kieh:
Voihan kossun juoda raakanakin.Yleensä jos väkeviä juon, juon sellaisenaan, paitsi viskin. Siihen voi lisätä vähän vettä, jos sattuu sellainen fiilis olemaan.
Ja sötkötyksiin en lähde... Lumipallo on ainoa, jota joskus sain lähes koko drinkin juotua... Joku kai tarjosi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No oon mä nuorempana juonut pontikkaa raakanaOli sentään latrinkipullo vieres. Mutta joku viski, rommi, konjakki :x :x :x :x :x