suoramyyntikielto ei vaan toimi

perämaan emäntä

Aktiivinen jäsen
28.05.2007
4 430
0
36
siis kun olen thenyt netin kautta sen n puolisen vuotta sitte ja eikun vaan aina puhelin soi ja lehtiä myyvät, ihan oikeestimä alan kohta veemäiseksi kun ei näy viesti menevän perille. yksikin puhelinmyyjä hyvä kun ei tullut linjoja pitkin kun sanoin että olen tehnyt sen eston :kieh: :kieh: :kieh:
onko teillä muilla tuo kielto toiminut???

Turhaan räyhäät. Se kielto kattaa vain sellaiset myyntiyritykset, jotka ostavat nämä estotiedot toiselta yritykseltä. Kaikki firmat eivät käytä sitä estolistaa.

Minä soitin siihen Robinson palveluun ja hyvin toimii! :)
Ei soittele enää kauppiaat, ja jos erehtyvät soittamaan, niin sanon, että mulla on se markkinointikielto, niin lopettavat heti puhelun!!

Käsittääkseni se netin kautta tehtävä ilmoitus estää vaan tuon paperisen suoramarkkinoinnin eli jos haluat puhelineston niin soita tonne robinsoniin. Mulla ainakin toimii :D

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mulle ei ole tullut yhtään puhelua sen jälkeen kun soitin Robinsoniin.

http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/kuluttajille/puhelintarjonnan_rajoituspalvelu

Samaan numeroon soitin mäkin. Loppui KAIKKI SOITOT. Toimii!

Heti kun alkavat myyntipuheensa, pyydät, että merkitsevät puhelinmyyntikiellon kohdallesi. Heillä on velvollisuus tehdä niin. Muutaman puhelun jälkeen kummasti vähenee puhelut.

Minä olin hermostua puhelinliittymäkauppiaiden kanssa, mutta kun kahdelle eri firmalle tuon ilmoitti, niin siihen loppui.

Mä olen tehnyt asiakastieto sulun maistraatissa ja samalla otin käyttöön numerot joita ei ennen ollut kenelläkään. valitettavasti poika sai käytetyn numeron ja sille nyt soitetaan alvariinsa.
Kannattaa ottaa yhteyttä noiden yritysten asiakaspalveluun ja pyytää poistamaan sun tiedot sieltä rekisterissä. Nuo myyjät kun ei sitä voi tehdä valitettavasti.

Yhteistyössä