Soiva potta ei toimi

• Viestiketjun aloittaja maaria
  • Ensimmäinen viesti
maaria
Ostin 2,5 viikkoa sitten lapselle soivan potan kannustaakseni potalla käymistä koska se on niin hankalaa. Hain potan 55 km:n päästä kun e lähempänä ollut. Lapsi on käynyt siinä maksimissaan 10 kertaa ja on toiminut hyvin. Olen aina huuhdellut ja kuivannut sen huolellisesti. Nyt potta ei toimi. Saanko rahani takaisin tai uuden tilalle jos soitan lastentarvikeliikkeeseen? Tämän asian takia en haluaisi ajaa tuota matkaa kun muuta asiaa sinne päin ei ole.

ap
V*ttuako siinä päätänne seinään haakkaatte!!! Jos soiva potta auttaa asiaa niin eikö se sillon oo hyvä asia. Tyhmää se minunkin mielestä aluks oli mutta kun tuo pottakammon saanut nyt vihdoinkin on tuon potan kanssa alkanut siinä istua niin onhan siitä hyötyä ollut.

tt
Oli kyllä niin lelun näköinen viritelmä kun kaupassa sitä katsoin ettei käynyt mielessäkään ostaa. Siis voihan se jotain lasta kannustaakin, mutta se systeemi oli sen näköinen ettei voikkaan toimia pitkään. Kolme metallitappia pohjassa joista kaksi melkein muovin alla.

Vieras
Kyllä kaupan pitäis se uuteen vaihtaa, jos se on normisti mennyt rikki.Eli et ole heitellyt seinään tms. :D
Jos ei ole antaa uutta niin sitten vastaava tilalle ja viime kädessä rahat takaisin.Onhan sulla kuitti tallella?
Mitä lapsi tuumas kun potta alkoi soida? :)

Mun mielestä se soiva potta on kiva keksintö. Ehkä tavallaan turhake, mutta oon kuullu pariltakin ihmiseltä et se on todellakin auttanut lasta oppimaan potalle!
Mun mielestä se on siis oikeestaan järkevämpi keksintö, kuin nyt vaikkapa joku itkuhälytin (pidän sitä täysin turhana, kun en sitä ITSE ole lapsillani koskaan tarvinnut :D).

Mutta soita tosiaan liikkeeseen, varmasti saat uuden tilalle, kyllähän sen nyt pitäisi kauemmin kestää kuin muutama käyttökerta!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä kaupan pitäis se uuteen vaihtaa, jos se on normisti mennyt rikki.Eli et ole heitellyt seinään tms. :D
Jos ei ole antaa uutta niin sitten vastaava tilalle ja viime kädessä rahat takaisin.Onhan sulla kuitti tallella?
Lapsi on ollut tosi ilonen kun on saanut potan soimaan:)

Ja ei todella olla heitelty seinään...

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Lapsi on ollut tosi ilonen kun on saanut potan soimaan:)

Ja ei todella olla heitelty seinään...
Eli se sitten toimii.Mä olen kaupassa niitä katellut ja on jotenkin hauska.
Soita aamulla ko. kauppaan ja selitä tilanne.Kyllä se sulle jotenkin korvataan.

Mun siskon tyttö sai kanssa soivan potan ja aluks pelkäs sitä kun se alkoi soimaan jos siihen pissas, mut sis hänen isosiskonsa taas tykkäs musiikista ja kasteli pottaa raanan alla.mutta kyllä tämä pienempikin siihen loppujen lopuks tottui =)
aikas kiva keksintö...(jos ei oo koko ajan pissahätä)on aikas hermostuttava rämpytys noin pidemmän päälle =)...joo ja en ollut kyllä ennen kuullutkaan soivista potista
Mut sinuna soittaisin sinne liikkeeseen ja toivotaan,että saat uuden potan kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Oli kyllä niin lelun näköinen viritelmä kun kaupassa sitä katsoin ettei käynyt mielessäkään ostaa.
Kyllä meidän soiva potta on ihan samannäköinen kuin tavalliset potat :eek:
Ainoa ero on potan pohjassa, sisäpuolella on 2 pientä anturia (nuppineulanpäätä pienemmät) ja ulkopuolella pohjassa pieni patterikotelo.

Se ei todella ole minkään lelun näköinen.

Yhteistyössä