suonikohjut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rolle1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rolle1

Uusi jäsen
01.08.2007
1
0
1
Minulla tuli ensimmäistä lasta odottaessa toiseen jalkaan suonikohjut. olivat välillä todella kipeätkin, synnytyksen jälkeen kipu hellitti. ja nyt toisen raskauden myötä suonikohjut ovat pahentuneet ja ovat todella kipeitä sekä tietenkin ihan hirveän näköiset :ashamed:
kysyisinkin nyt onko kukaan käynyt leikkauttamassa suonikohjuja?? millainen toimenpide? voiko tehdä raskauden aikana vai kannattaako odottaa synnytyksen jälkeen?
on nimittäin jonkun verran noloa käydä esim. uimassa kauheiden suonikohjujen kanssa ( ikää vasta 23v). toivottavasti joku osaa auttaa ja neuvoa tilaanteessa.

Mun mielestä niitä ei leikata (tai no ehkä yksityisellä..) ennen kuin on tehnyt kaikki lapset.

Tuntuu, että tosi monilla nuorilla äiteillä on suonikohjuja, mutta ei mun mielestä ne oo hävettäviä.

Mmmmm, paitsi..en mä sit tiedä, jos ne on usein kipeät. =)

suonikohjuja ihan riittävästi vaik ikää ei paljoakaan. =) en ole mietiskellyt leikkauksia ollenkaan mutta ihana helpotus: apteekista saatavat kunnon tukisukat! itse ostin stay-upit, koska en tykkää vatsan päälle menevistä sukkahousuista. Maksavat kyllä paljon (muistaakseni 70e) mutta ovat hintansa arvoiset! todella suosittelen!

Yhteistyössä