Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:Onko kellään kokemusta nuista Suomi-vaunuista? Joku Revontuli-yhdistelmävaunut vai mikä se oli?
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:Onko kellään kokemusta nuista Suomi-vaunuista? Joku Revontuli-yhdistelmävaunut vai mikä se oli?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:no eipä nuo ole ainakaan hinnalla pilatut! ihan nätin näköisetkin
etkös sä muuten kirjotellu tuossa pinossa, jossa oli erään paikkakunnan (hoolla alkava) odottavia äitejä ja vauva syntyikin jo joitain aikoja sitten? uuttako tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:no eipä nuo ole ainakaan hinnalla pilatut! ihan nätin näköisetkin
etkös sä muuten kirjotellu tuossa pinossa, jossa oli erään paikkakunnan (hoolla alkava) odottavia äitejä ja vauva syntyikin jo joitain aikoja sitten? uuttako tulossa?
Juu, sama olen. Ei oo uutta tulossa.![]()
Sitä mäkin katselin, että ku ovat tarjouksessa vielä, niin ei oo yhtään hullumpi hinta. Olisko niillä joku kampanja menossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Lukeeko tuola jossain että ne on oikeasti Suomessa valmistetut?
Itse nopeasti silmät ristissä selaillen en tollasta tietoa löytänyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Lukeeko tuola jossain että ne on oikeasti Suomessa valmistetut?
Itse nopeasti silmät ristissä selaillen en tollasta tietoa löytänyt...
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:[
Emmä sitä tiedä, mutta laitoin nyt silti tilaukseen. Katotaan, mimmoset kärryt sieltä tulleepi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapsimessuilla oli nuo ja kokeiltiin niitä,niin kauhean tönköt ja jäykät vaunut oli. Ihan suomessa on valmistettu.Mutta itse en millään hinnalla ostaisi noita.oli tosi huonot
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapsimessuilla oli nuo ja kokeiltiin niitä,niin kauhean tönköt ja jäykät vaunut oli. Ihan suomessa on valmistettu.Mutta itse en millään hinnalla ostaisi noita.oli tosi huonot
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:No niin, hetken nettiä selattuani kävi selville että nämä on tismalleen sama malli kuin Haberkorn vm. -05. Just..
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Laitoin sähköpostia sinne ja kysyin valmistusmaata, ilmoittelen tähän kun vastaus tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Moi.
Siellä missä suurin osa muistakin eli Kiinassa.
-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: myynti@suomi-vaunu.fi [mailto:myynti@suomi-vaunu.fi]
Lähetetty: 9. kesäkuuta 2010 9:01
Vastaanottaja: myynti@suomi-vaunu.fi
Aihe: Suomivaunu verkkokauppa - palaute
Nimi: ***
Sähköposti: ***
Puhelin:
Viesti: HEi,
Haluisin pikaisesti tietää että misä maassa vaununne on valmistettu? Tietoa kun ei löydä pikaisesti teidän sivuiltanne vaikka nimi viittaa tietysti kotimaahan.
Kiitos paljon!