Suomi-vaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marisca
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no eipä nuo ole ainakaan hinnalla pilatut! ihan nätin näköisetkin :)
etkös sä muuten kirjotellu tuossa pinossa, jossa oli erään paikkakunnan (hoolla alkava) odottavia äitejä ja vauva syntyikin jo joitain aikoja sitten? uuttako tulossa?

tommonen verkkokori (tossa alhaalla) on muuten oman kokemuksen mukaan parempi ku sellanen ritilikkö. voi pienempiäkin romppeita vaan nakata sinne, eikä tarvii pelätä, että putoo rakosista maahan.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
etkös sä muuten kirjotellu tuossa pinossa, jossa oli erään paikkakunnan (hoolla alkava) odottavia äitejä ja vauva syntyikin jo joitain aikoja sitten? uuttako tulossa?

Juu, sama olen. Ei oo uutta tulossa. :D
Sitä mäkin katselin, että ku ovat tarjouksessa vielä, niin ei oo yhtään hullumpi hinta. Olisko niillä joku kampanja menossa?

Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Juu, sama olen. Ei oo uutta tulossa. :D
Sitä mäkin katselin, että ku ovat tarjouksessa vielä, niin ei oo yhtään hullumpi hinta. Olisko niillä joku kampanja menossa?

Tai sitte on tulossa uusi malli ja vanhoista on päästävä eroon. Mutta nätit kyllä on ja todella passelin hintaset! Vaikka ei ihan vimpan päälle pelit oliskaan niin ei kyllä voisi sitten marista, että on maksanutkaan paljoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Lukeeko tuola jossain että ne on oikeasti Suomessa valmistetut?
Itse nopeasti silmät ristissä selaillen en tollasta tietoa löytänyt...

Emmä sitä tiedä, mutta laitoin nyt silti tilaukseen. Katotaan, mimmoset kärryt sieltä tulleepi. :)

lapsimessuilla oli nuo ja kokeiltiin niitä,niin kauhean tönköt ja jäykät vaunut oli. Ihan suomessa on valmistettu.Mutta itse en millään hinnalla ostaisi noita.oli tosi huonot

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lapsimessuilla oli nuo ja kokeiltiin niitä,niin kauhean tönköt ja jäykät vaunut oli. Ihan suomessa on valmistettu.Mutta itse en millään hinnalla ostaisi noita.oli tosi huonot

Mielummin tönkkö ja jäykkä kuin veltto ja löysä. :P

Joskus voi olla uutuuttaan jäykät ja ainakin meidän emmaljungan kärreissä voi säätää jousitusta.

Eipä taida suomalaiset olla, kun kerta Taikamaan sivustolla lukee näin: "Suomi-vaunut toimitetaan suoraan maahantuojalta, toimitusaika tilauksen käsittelystä 1-3 päivää."

Siis MAAHANTUOJA. Ei kai Suomessa valmistut vaunut tarvitse maahantuojaa??

WAU! Täytyykin pistää palautetta heille että laittavat kotimaidsuuden selvästi esille!

Itse olen hirveä vaunufriikki ja en tykännyt väreistä enkä liiemmin mallistakaan mutta suosin suomalaista joten jos olisin näistä tiennyt aiemmin olis nää mennyt varmasti harkintaan!

Moi.

Siellä missä suurin osa muistakin eli Kiinassa.

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: myynti@suomi-vaunu.fi [mailto:myynti@suomi-vaunu.fi]
Lähetetty: 9. kesäkuuta 2010 9:01
Vastaanottaja: myynti@suomi-vaunu.fi
Aihe: Suomivaunu verkkokauppa - palaute

Nimi: ***
Sähköposti: ***
Puhelin:
Viesti: HEi,
Haluisin pikaisesti tietää että misä maassa vaununne on valmistettu? Tietoa kun ei löydä pikaisesti teidän sivuiltanne vaikka nimi viittaa tietysti kotimaahan.
Kiitos paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Moi.

Siellä missä suurin osa muistakin eli Kiinassa.

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: myynti@suomi-vaunu.fi [mailto:myynti@suomi-vaunu.fi]
Lähetetty: 9. kesäkuuta 2010 9:01
Vastaanottaja: myynti@suomi-vaunu.fi
Aihe: Suomivaunu verkkokauppa - palaute

Nimi: ***
Sähköposti: ***
Puhelin:
Viesti: HEi,
Haluisin pikaisesti tietää että misä maassa vaununne on valmistettu? Tietoa kun ei löydä pikaisesti teidän sivuiltanne vaikka nimi viittaa tietysti kotimaahan.
Kiitos paljon!

Törkeetä mun mielestä että ne saa käyttää tota nimeä!!