Suomi ensin Maidan 2 tänään alkaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ku ei nykyähän kovin montaa voorumia enää o kansalaista puolustamas ja kommentointia sallimas. Se on omiensa joukkohon luatettava sitten, ohitettava muut pulinapaikat verkossa. Siks määki täs ny viserrän. Mv on kyl luotettavin muten mää viiti ihan suckerberginkää median kaut mitää lähetellä... kasvobuukki nimittäi.
 
vierailija
Kyä ny on maailman kirjahat sekasi ja siihe muuttamisee tarvitaa just sun ja mun panos! Ny sitä persusta ylös siält penkilt! Ei kukka sun pualestas tuu työtä tekemähän, ku ei tuu takalistooskaa pyyhkimähä pöntöl käyressähäs!
 
vierailija
Tämmöösen maan te haluatte lapsillenne antaa ku teistä aika jättää! Tilanne on sillo sata kertaa pahempi! Ruottin malliin mennään... Ny meil ois viälä viimone mahollisuus pelastautua totaalikatastroofilta
 
vierailija
Minust jo horsma kasvaa ku teiä jäläkeläiset o ukkomiähiä. Sillo ei o ketää teitä pualustamas jos tätä menoo jatketahan. Mää lopetan tän vauhkoomiseni tähä. Miättikää tykönänne, mikä o teille kallista.
 
vierailija
Rikolliset kuuluu vankilaan, oli omia tai mamuja. Persuhuorat vaan kullin toivossa pyörii rajat kiinni ryhmissä
en ole persu, enkä huora, en ole myöskään kauhean kiinnostunut miehistä, enkä heidän vehkeistään. olen silti suomalaisten puolella. suvaitsevaisuus ei tarkoita kaikkea. jos on epähetero, se ei tarkoita, ettei olisi tarpeen vaatiessa isänmaallinen. ne asiat ei liity suoranaisesti toisiinsa.
 
vierailija
en ole persu, enkä huora, en ole myöskään kauhean kiinnostunut miehistä, enkä heidän vehkeistään. olen silti suomalaisten puolella. suvaitsevaisuus ei tarkoita kaikkea. jos on epähetero, se ei tarkoita, ettei olisi tarpeen vaatiessa isänmaallinen. ne asiat ei liity suoranaisesti toisiinsa.
aivan. sama kuin kysyisi, etkö sinä punatakkinen naishetero siellä, eikö sun kuuluisi olla kommari??!! ja äänestää niitä??!! joka vaaleissa.
 
vierailija
en ole persu, enkä huora, en ole myöskään kauhean kiinnostunut miehistä, enkä heidän vehkeistään. olen silti suomalaisten puolella. suvaitsevaisuus ei tarkoita kaikkea. jos on epähetero, se ei tarkoita, ettei olisi tarpeen vaatiessa isänmaallinen. ne asiat ei liity suoranaisesti toisiinsa.
lisätään tähän vielä, etten ole kauheasti SEKSUAALISESTI kiinnostunut miehistä enää tällee yli 3-kymppisenä. capiche?
 
vierailija
muutoin kyllä miehet kelpaa, viihdyn heidän seurassaan erittäin hyvin, on monia pelkästään kaverimiehiä jne. (joista melkein kaikki on kuitenkin kiinnostunut minusta) :) niillä ei oo niin paljon draamaa kuin naisilla.
 
vierailija
jösse ei ehkä musikaalisesti tai muutoinkaan ole paras mahdollinen edustaja koko kansan liikkeelle musikaalisesti, mutta kyllä täytyy antaa krediittii koko porukalle jösse mukaan lukien, että on munaa teillä! arvostan! *ottaa hatun päästä ja kumartaa
 
vierailija
Muista: Mikään ei tule ilmaiseksi. Kaiken vuoksi on vuodatettu hikeä, verta ja kyyneleitä.
Sinä päätät, tullaanko ne vielä jatkossa vuodattamaan myös sinulta ja jälkeläiseltäsi.
 

Yhteistyössä