V
vieras
Vieras
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/07/radikaalimuslimeja_todennakoisesti_suomessakin_1822320.html
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ja uusnatsismi nostaa päätään myös, nyt on alettu hyökätä setaa ja seksuaalisia vähemmistöjä vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Suomessa on myös paljon psyykkisesti sairaita, jotka ovat kilahtaessaan valmiita joukkosurmiin.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Suomessa on myös paljon psyykkisesti sairaita, jotka ovat kilahtaessaan valmiita joukkosurmiin.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ja uusnatsismi nostaa päätään myös, nyt on alettu hyökätä setaa ja seksuaalisia vähemmistöjä vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Suomessa on myös paljon psyykkisesti sairaita, jotka ovat kilahtaessaan valmiita joukkosurmiin.
Ai sinä vertaat psyykkisesti sairaita muslimeihin!!??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Suomessa on myös paljon psyykkisesti sairaita, jotka ovat kilahtaessaan valmiita joukkosurmiin.
no kyllä se aika sama asia on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Suomessa on myös paljon psyykkisesti sairaita, jotka ovat kilahtaessaan valmiita joukkosurmiin.
no kyllä se aika sama asia on![]()
Todellakin. Synonyymit oikein
Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Minua nyt kyllä huolestuttaisi enemmän se naapurin 'Matti Meikäläinen',joka yhtenä aamuna sekoaa ja seuraukset ovat sen mukaiset....!! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Minua nyt kyllä huolestuttaisi enemmän se naapurin 'Matti Meikäläinen',joka yhtenä aamuna sekoaa ja seuraukset ovat sen mukaiset....!! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ei yllätä. Täällä kun ollaan niin suvaitsevaisia että suvaitaan itsemme hengiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Minua nyt kyllä huolestuttaisi enemmän se naapurin 'Matti Meikäläinen',joka yhtenä aamuna sekoaa ja seuraukset ovat sen mukaiset....!! :'(
Mua huolestuttaa eniten naapurin esa åkerlundit...
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sinisilmäistä sanoa, etteivät usko, että suunnitelmia tehdään. Tai sitten eivät vain kerro totuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sinisilmäistä sanoa, etteivät usko, että suunnitelmia tehdään. Tai sitten eivät vain kerro totuutta.
Kuka ei kerro totuutta?