Suomen törkein seksirikos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burdospare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Mä en usko että noi lapset voi selvitä tosta. Joko niistä tulee ikuisia uhreja tai itse myös tekijöitä. Ottaen huomioon senkin että jos suomessa on sama juttu kuin ruotsissa niin sijaiskodeista ja lastenkodeista 50% ottaa lapsesta itselleen seksilelun, lisäksi vielä suuremmalla prosentilla voi olla muuta väkivaltaa ja tunnekylmyyttä.

Minusta on törkeää lisätä näiden pienien, kaltoin kohdeltujen lapsien taakkaa vielä sillä, että sanotaan, sinusta tulee samanlainen kuin äidistäsi, lastenhyväksikäyttäjä sinusta tulee. No, onneksi nämä pienet eivät itse näitä netissä kirjoitettuja sanoja nää, mutta ehkä esimerkiksi isä tai isovanhemmat...

Sehän on totuus, ei törkeää.

:o :o :'(
Toivottavasti lapset tulevat kuitenkin pärjäämään elämässään, ainakin 1-vuotias on vielä niin pieni että mikäli saa hyvän sijaisperheen niin varmasti auttaa asiaa.

Voi miksi mä luin tuon jutun :'(

Kertakaikkiaan kuvottavinta mitä ihminen voi saada aikaan on hyväksikäyttää viattomia lapsia! Kuinka kieroutunut onkaan sairaan ihmisen mieli!! Ihmettelen vain miten on mahdollista ettei kukaan hoksannut mitään aikaisemmin, eivätkö lapset käyneet neuvolassa yms??

Tuomittu muusikko on Rami Aalto. Tieto löytyy useasta lähteestä netistä, eikä sitä pitäisi salailla. Päinvastoin. Uskomatonta, että tällaisen rikoksen osallisuudesta saa ihan mitättämän tuomion!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ensimmäisen kerran todellla mietin kuolemantuomiota.

Mä en kannata kuolemantuomiota, väkivaltaa enkä edes pedofiilien nimien/kuvien julkaisemista. Sen sijaan kannatan pidempiä vankeustuomioita ja tehokkaampaa ennaltaehkäisyä.

Minä kannatan noiden ja vastaavanlaisten tyyppien kohdalla kaikkea;
ensin nimien ja naamojen julkistaminen, sitten pirusti sitä väkivaltaa vaikka keskustorilla, helvetin pitkä vankeustuomio muunlaisten rikollisten seurassa ja hoivassa ja sitten piinallinen kuolema.
Ei mitään päänsilittelyä tuollaisille! Ymmärrät tytsi sinäkin sen sitten kun olet äiti, jos se äitiys todella kolahtaa.

Tässä kyllä peesailen Rätkäätystä. Normi vankilaan vaan eikä mihinkään eristykseen. Kyllä siellä pidetään pedofiileista hyvää huolta.. Saavatpahan edes pientä makua siitä että mitä ovat aiheuttaneet lapsille.. Ja ilman muuta, naamat ja nimet vaan julkiseksi! Mun mielestä sais olla ihan avoin tietokanta missä ois kaikki pedofiilit ja raiskaajat.

Yhteistyössä