Hyväksyttekö oikeasti sen, että aikuiset miehet seurustelevat/harrastavat seksiä alle 16v LASTEN kanssa? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
mun mielestä 16 on aika hyvä ikäraja. En ainakaan voi kovaan ääneen paheksua... Itse olen ollut 16v kun aloin seurustelemaan 21v kanssa. Mielestäni tuossa ei ollut mitään "sairasta". Olen ollut aina henkisesti ns. kypsä. Ja kaikille seurustelu ei automaattisesti tarkoita seksiä ekoilla treffeillä.

Mainittakoon vielä että tuota yhteistä taivalta on nyt takana melkein 13 vuotta...

Jos sä olit henkisesti kypsä, niin oliko se 21v vaan pikkusen outo? Aikuisten ihmisten ei kuulu olla kiinnostuneita lapsista.

No entä jos 22-vuotias seurustelee 17-vuotiaan kanssa? Jos se 17v on vaikka kuukauden vailla 18 v ? :laugh: Saaks se mies kiinnostua vasta sen kuukauden jälkeen? :D

EN pitänyt itseäni lapsena, eikä mieheni ole kiinnostunut lapsista.
Tuskinpa olisi tiennyt minun olevan 16 ellen olisi sitä kertonut. Olimme ennen seurustelua kavereita, kunnes totesimme että tämä kolahti ja kovin. Olisiko meidän pitänyt todeta, että "Hei tunnut olevan minulle se juuri oikea henkilö, ihminen jonka kanssa voisin jakaa elämäni, unelmani, toiveeni; MUTTA kun ikäeroa on 5 vuotta niin täytyy jättää väliin ja etsiä löytyisikö joku toinen".

No voithan sä uskotella itselles, mitä haluat.

Kaikkihan aina pitävät itseään vanhempina/kypsempinä kuin ovat, se on hyvin tyypillistä lapselle/nuorelle. Se ei tarkoita sitä, etteikö 16v olisi vielä lapsi.

Mun ekat seksuaaliset kokemukset toisen ihmisen kanssa oli 14-vuotiaana noin 60-vuotiaan miehen kanssa... mies teki aloitteen, itse menin mukaan aikani mietittyäni... ja jonkun kymmenisen kertaa tavattiin miehen asunnolla, mies kosketteli mua, jotain suuseksiä oli mutta ei sen enempää. Itse mä kävelin sinne asunnolle, suostuin kaikkeen, tykkäsin kaikesta jne. mutta nyt jälkikäteen oon kyllä ajatellut että kyllähän se mies mua vaan hyväkseen käytti. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

EN pitänyt itseäni lapsena, eikä mieheni ole kiinnostunut lapsista.
Tuskinpa olisi tiennyt minun olevan 16 ellen olisi sitä kertonut. Olimme ennen seurustelua kavereita, kunnes totesimme että tämä kolahti ja kovin. Olisiko meidän pitänyt todeta, että "Hei tunnut olevan minulle se juuri oikea henkilö, ihminen jonka kanssa voisin jakaa elämäni, unelmani, toiveeni; MUTTA kun ikäeroa on 5 vuotta niin täytyy jättää väliin ja etsiä löytyisikö joku toinen".

No voithan sä uskotella itselles, mitä haluat.

Kaikkihan aina pitävät itseään vanhempina/kypsempinä kuin ovat, se on hyvin tyypillistä lapselle/nuorelle. Se ei tarkoita sitä, etteikö 16v olisi vielä lapsi.

MInä olen edelleen sitä mieltä että olin henkisesti kypsä tuolloin, tosin olen nyt aikuisempi, mutta se nyt on luonnollista. Olin 16 vanhana kokenut ja elänyt monia rankkoja asioita, joten mikään teinipissis en todellakaan ollut.

Suojaikäraja on tosiaan Suomessa se 16 v. ja sitä pitäisi noudattaa Suomessa. Sen on tarkoitus suojella Suomen lapsia ja nuorisoa. Kuitenkin, jos on 18v. saa hän olla 15 v. kanssa, koska heillä on korkeintaan 3 vuotta ikäeroa(3 vuoden ikäerosääntö) Eli 15 v. ja 19v. on jo liikaa, koska ikäeroa 4 v. Ja se on myös jo älytöntä, että esim. on 16 v. ja 30 v. vaikka lain mukaan ei rikollista, voi vain miettiä tämän 30 v:n motiiveja... Ja tosiaan, jos alle 16 v. kanssa on joku täysi-ikäinen(niin, että ikäeroa on yli 3 v.) niin ilmoitusta vain poliisille.

Itse alkanut seksielämän vasta 18 v. Sitä ehtii kyllä harrastelemaan lopun ikäänsä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Mun ekat seksuaaliset kokemukset toisen ihmisen kanssa oli 14-vuotiaana noin 60-vuotiaan miehen kanssa... mies teki aloitteen, itse menin mukaan aikani mietittyäni... ja jonkun kymmenisen kertaa tavattiin miehen asunnolla, mies kosketteli mua, jotain suuseksiä oli mutta ei sen enempää. Itse mä kävelin sinne asunnolle, suostuin kaikkeen, tykkäsin kaikesta jne. mutta nyt jälkikäteen oon kyllä ajatellut että kyllähän se mies mua vaan hyväkseen käytti. :/

Järkyttävää! :( Harmi, että se kusipää pääsi todennäköisesti kuin koira veräjästä.

Järkyttävää! :( Harmi, että se kusipää pääsi todennäköisesti kuin koira veräjästä.

No en mä edes halunnut itse käräyttää sitä, enkä halunnut että kukaan tietää meistä. Ukko kuoli vajaa 10 v sitten tyytyväisenä. Hävettää ja harmittaa nyt mutta toisaalta muistot on ihan neutraalin positiiviset. :/

No en mä edes halunnut itse käräyttää sitä, enkä halunnut että kukaan tietää meistä. Ukko kuoli vajaa 10 v sitten tyytyväisenä. Hävettää ja harmittaa nyt mutta toisaalta muistot on ihan neutraalin positiiviset. :/

Halaus sinulle!

Halaus sinulle!

Kiitos. :)

Ehkä mulla on joku fantasia vanhemmista miehistä... joskus haaveilen siitä että harrastan seksiä vanhan miehen kanssa, mitä erilaisemmissa olosuhteissa. En tiedä onko se lähtöisin tuosta edellä mainitsemastani vai johtuuko edellä mainitsemani tuosta fantasiasta. :/

KKK, olen kuvitellut, että minä olen tiukka näissä asioissa, mutta sinä veit kyllä pidemmän korren. Kysynkin sinulta, minkä ikäisen kanssa mielestäsi voi 16 v. tyttö seurustella(korkeintaan) entä 17v. tyttö? Sillä minusta tuo, kun ninaTT kertoi, että melkein 18 v. tyttö on 22 v. kanssa, niin en näe siinä pahaa. Ja itse olin jo 16 v. kyllä vartaloltani aikuinen, henkisesti toki nuori, miltään kohden en lapsi, että puhuit aika rumasti tuolle minä vaan-nimimerkin miehestä, etenkin kun se lain mukaan ok(vaikkakin heillä ikäeroa)

Minä vaihdoin ensisuudelman 17 v. ja rakastelu oli 18 v. ja kumppani samanikäinen ja olen tosi jyrkkä aina seurustelujutuissa ja ikärajoissa ja lakiasioissa, mutta mielestäni sinulla meni yli, mutta sekin on vain mielipide.

Tarkoitinkin sitä, että on sairasta olla kiinnostunut 21vuotiaana 16v. lapsesta, että voit sitä uskotella itsellesi parhain päin, ihan niin paljon kuin haluat.

Itse seurustelin 16-17 -vuotiaana 21-vuotiaan pojan kanssa, ja oltiin kyllä täysin samalla henkisellä tasolla. Ei siinä ollut mitään sairasta.
Kumpikin vielä neitsyitäkin, eli ei senkään suhteen ollut mitään hyväksikäyttömeininkiä.

Minusta tuollainen viitisen vuotta ei ole mikään iso ikäero, ainakaan kaikilla ihmisillä.

Kuumimmat

Yhteistyössä